حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۰۶
آذر ۹۶

دوستان شما وقتی به همه چی شک میکنین چیکار میکنین؟

من شدیدا به کمک احتیاج دارم 

خودم فک میکنم چون ظرفیتم کم بوده الان به اینجا رسیدم

بین خودمون باشه ولی به عدل خدا شک کردم 

نمیخوام بیشتر از  این تیشه به ریشه همه چی بزنم به نظرتون چی میتونه ادم و اروم کنه؟ چیکار کنم که اون آرامش همیشگی برگرده؟!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۶
rangi rangi

نظرات  (۴)

۰۶ آذر ۹۶ ، ۱۶:۴۸ پرستوی منتظر
الا بذکر الله و تطمئمن القلوب 
* آغاز امامت امام زمان عج مبارک*
پاسخ:
وقتی به عدلش شک کردی چجوری اسمش میتونه ارومت کنه؟
ممنون شماهم همچنین 
۰۶ آذر ۹۶ ، ۱۷:۰۹ یک دختر شیعه
شک مرحله ی خوبیه، چون ممکنه بعدش به یقین برسی ولی موندن تو مرحله ی شک بده ...
پاسخ:
مریم حالم خوب نیست شکم داره ریشمو میسوزونه تنها چیزی که توی زندگیم باعث شده بود محکم وایستم اعتقادم به عدل الهی بود الان اون اعتقاده سست شده نباشه نیستم
۰۶ آذر ۹۶ ، ۱۹:۲۵ محبوبه شب
من در حدی نیستم که بخوام راهنماییت کنم ولی بهت پیشنهاد می کنم از نزدیک با یه حاج آقایی صحبت کنی تا شکت برطرف بشه. منظورم اینه که باید از اهلش بپرسی : )
امیدوارم حال روحیت خوبِ خوب بشه.
عیدتم مبارک 🌹
پاسخ:
حاج آقا نمیتونه کمکی بهم بکنه چون همه ی حرفاشونو حفظم :)
ممنونم عزیزم عید تو هم مبارکا باشه
 کتاب عدل الهی شهید مطهری رو‌خوندی؟

فکر می‌کنم اول باید ببینی چه اتفاقی باعث شده به این شک برسی. دوم اینکه اصلا مفهوم عدل و عدالت یعنی چی؟ و بعدش عدالت خدا یعنی چی؟

برو دنبال شک‌هات حتما! اتفاقا با شک رفتن دنبال یه چیز بنظرم ایمان محکمتری میده به آدم.

پاسخ:
نه نخوندم!
اره باید بیشتر بهش فکر کنم
ان شالله :)ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">