حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۳۱
شهریور ۹۷

فردا شروع ترم جدیده،البته هفته پیش شروع شده ولی من به خاطر جوجه ریزه میزه هفته اول رو نرفتم

امسال شروع مهر نه برام هیجان داره، نه خوشحالی ،نه کنجکاوی و نه هیچ حس مثبت دیگه به جای همه ی حسای خوب پرم از دل نگرانی، بی انگیزگی، استرس، بغض حتی چون باید طاهارو ساعتها بذارم و برم بشینم پای کلاس و درسی که اصلا هوش و حواسم توش نیست الان که ترم هفتم وتقریبا چهار سالم روبه پایان روزی صدبار ارزو میکنم کاش پیام نور بودم و غیر حضوری، کاش زودتر تموم میشد کاش دانشگاه لعنتی بیشتر بهم واحد میداد و مثل الهام و مرضیه این ترم تموم میکردم... ولی حیف اینا غیر از کاش، هیچ چیز دیگه ای نیستن

این ترم با یه عالمه حواس پرتی و نگرانی سپری میشه وقتی به این فکر میکنم که سرکلاس نشستم و یهو حس میکنم ممکنه الان گشنش باشه و به هر دلیلی مامان نتونن شیرش بدن و اون چشمای نازش با کلی التماس دنبال من بگردن بغضم میگیره

یا مثلا وقتی کلی گریه کنه و دلش بخواد بیاد بغلم بخوابه و من رفتم پی خودخواهیم، پی پیشرفتم، پی درس به درد نخورم حالم از خودم به هم میخوره

این ترم خیلی مزخرف شروع خواهد شد ولی به توکل نام اعظمت...

الا بذکر الله تطمن القلوب 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۳۱
rangi rangi

نظرات  (۱۰)

۳۱ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۱۱ یک دختر شیعه
وای نانازه خالشه😍😍😍الهی من بگردم توپولوی خودمو😍
میدونستی دانشگاه ما نصفیا تقریبا با شرایط تو دارند درس می‌خونند؟:))
پاسخ:
:))))باشه مال تو😂
شرایط من باز شرایط داره که تو نمیدونی:)
ولی خدا به هممون صبر بده:)
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۰۱:۴۵ مصطفی قاسمیان
ان شاالله هیچ مسئله ای پیش نمیاد و طاها ساعت ها راحت می خوابه و وقتی گشنه ش بشه، شیر میدن بهش. نگران نباش.
کلا نگران نباش و به خدا اعتماد کن. خدا خودش همه چیو می دونه.
پاسخ:
مرسی که هستی:)
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۰۷:۱۴ ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ

خیلی درکت میکنم..

امیدوارم همه چی به خیر بگذره و توام بدون دل نگرونی پیشرفت کنی و درست رو به بهترین شکل تموم کنی :)

ای جووونم چه ناز خوابیده جوجو ^___^


+ بفرما آقـــای همسرتونم که حواسشون بهت هست و بهت دل گرمی دادن یگه چی میخوای؟ :))
پاسخ:
اخ اخ پس توهم تجربه کردی این حس مزخرفو:|
ان شالله خیلی دعا کن، خیلی:(
مثلا قنداق بوده صب بیدار شدم دیدم دستاشو دراورده اینجوری خوابیده:/
بله دیگه:)اگه نبود که دق کرده بودم🤕
نگران نباش خدا خودش کمکتون میکنه.:)
پاسخ:
توکلت و علی الله:)
دعا کن برام دوست جونم:)
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۰۵ ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
بلی بلی تجربه کردم هنوزم دارم تجربه میکنم :/  البته با دوز کمتر..


آخی الهی بگردم قنداق میخواد چیکار؟ :|  بزا بچه راحت باشه باباع :/

دور ازجونت.. خدا برای هم حفظتون کنه سه تاتونو :)
پاسخ:
خداصبرت بده پس:)
خودجنابشان بدون قنداق نمیخوابن:|شده نصف روز جیغ زده قنداق شده در عرض یک دقیقه خوابیده :|
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۲۴ یک دختر شیعه
بچه رو قنداق میکنی بی رحم؟:/
پاسخ:
حالا ببین همه عضو حمایت کودکان قنداق شده ان:| ارجاعت میدم به جواب کامنت قبلی
غصه نخور رفیق ردیف میشه
پاسخ:
:(ان شالله 
۰۴ آبان ۹۷ ، ۲۱:۵۴ صبورا کرمی
سلام
دفعه اوله که من میام وبت. 
ولی چون من هم بچه دارم میتونم درک کنم حرفاتو 
ببین، اینجوری به ماجرا نگاه کن که گل پسرت چهار صباح دیگه که بزرگتر شد پیش دوستاش بابت مدرک تحصیلی مادرش خجالت نمیکشه :) 
میتونی تو درس هاش بهش کمک کنی
از تو حتی شده تو ذهنش به عنوان یه آدم بی سواد یاد نمیکنه 
درس خوندن خیلی خوبه‌. ولی کار تو مضاعفه‌ چون وقتی میایی باید به همسر و بچه و خونه و خودت برسی در حالی که خسته ای! باید براش وقت بذاری. اینطوری هم ا محبت های تو بی نصیب نیست هم در کنار مادر بزرگ ساعاتی رو به خوشی میگذرونه 

پاسخ:
اره همه ی اینا هست و همینا بهم انرژی میده ولی خب همونجور که گفتین خیلی سخته الان فقط روزم و شب میکنم، شبمم روز اما ان شالله برسه روری که ثمره این سختیا رو ببینم:)
ببخشید دیر جواب کامنتتونو  دادم برای طاها هم وبلاگ زدم بیشتر اونجام دیگه اینو یادم رفته بود 
اگه دوست داشتین به اونورم سر بزنینsecret-rangi.blog.ir
حالا که تقریبا ترم داره تموم میشه اوضاع چطور پیش رفته؟
پاسخ:
سلام :)
ترم خییلی سختی بود و هست همچنان اما مثل همه ی سختیای قبل داره خاطره میشه:)همیشه فکر میکنم شرایطی که الان توش هستم دیگه ته سختی و جنگیدنه ولی وقتی جلوتر میرم ومیبینم تونستم از پسش برمیام خوشحال میشم و بیشتر به این حرف ایمان میارم که خدا هیچ سختی رو بیشتر از توان ادم بهش نمیده:)
ولی در حال حاضر این شرایط و به هیچ کس توصیه نمیکنم:)
ماشالله که چقدر این آقا طاها دوست داشتنیه. خدا برات نگه دار. انشالله دانشگاه هم زودی تموم بشه 😊
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم،  ان شالله 😢

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">