حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۰۵
تیر ۹۷

دست کوچولو،پا کوچولو

گریه نکن،بابات میاد


تاخونه ی همسایه ها 

صدای گریه هات میاد


گشنه شدی؟شیرت بدم

تشنه شدی؟آبت بدم


خوابت میاد لالا بکن

تامن کمی تابت بدم


تق و تق و تق درمیزنن

این باباته صداش میاد


گریه نکن تا بشنوی

صدای کفش پاش میاد


احساس میکنم این روزا رنگ همه چی عوض شده ، خیلی چیزا جایگزین چیزای قبلی شده، حتی به نظرم آدما هم عوض شدن از جمله خودم، یک شخصیت جدید داره شکل میگیره این تغییر اصلا دست من نیست انگار همه چی خودبه خود داره عوض میشه

نمیدونم مقتضی مادر شدن یا چی؟ ولی احساس میکنم نسبت به قبل دل نازک تر شدم، شاید به خاطر اینه که حس میکنم یه تیکه از وجودم نیست، این روزا هرچی میشه دلم میخواد گریه کنم

میگن از طاها عکس بفرست، یادم میاد هفت روزه که حتی یک عکس ازش ندارم گریم میگیره، میگن مادر شدنت مبارک،یادم میاد هنوز بغلش نکردم، گریم میگیره،میگن زنگ زدن گفتن شیرشو قطع کردیم شیر نمیخواد گریم میگیره، تخت بغلی طاها که کلا  اندازه یک کف دست کارش به احیا و شک میکشه گریم میگیره، مامان اون پسر نازه میگه من سه قلو داشتم فقط یکیش مونده اونم اینجاست گریم میگیره، حتی میگه من امشب دیر میام فقط برای خواب، گریم میگیره، با کیک تولد میاد ذوق میزنم میگه ایده مامانت بوده گریم میگیره...

یادمه دو سه تا ویزیت قبل دکتر پرسید دلت میخواد همش گریه کنی؟گفتم نه دلم میخواد داد بزنم! گفت برای گریه دارو هست ولی برای داد زدن نه ،خندم گرفت گفتم کی بیکار بوده برای گریه دارو ساخته الان میگم خداروشکر برای گریه دارو هست وگرنه من تا اخر عمر باید برای همه چیز گریه میکردم...


موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۷/۰۴/۰۵
rangi rangi

نظرات  (۶)

۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۷:۲۲ یک دختر شیعه
تموم میشه بالخره : )) و طاها کوچولو میاد
صبر داشته باش
: )
پاسخ:
سخته، خیلی بیشتر از چیزی که فکرشو بکنی
۰۶ تیر ۹۷ ، ۰۱:۴۶ یک دختر شیعه
تولد گذشتمم مبارک راستی رنگی
: )
پاسخ:
ممنون جانکم :)
عزیزم:) هر موقع اومد خونه خبرمون کن
پاسخ:
خداروشکر دیروز اومد :)
۱۳ تیر ۹۷ ، ۲۰:۳۲ محبوبه شب
تصویر این فنچو برامون نمیذاری؟؟ ^___^

پاسخ:
یکم بزرگتر بشه،دلبرتر شد میذارم حتما:)
الان بچم بعد  هش ماه اومده گرد راه به تنشه گناه داره:)
۱۳ تیر ۹۷ ، ۲۰:۳۶ محبوبه شب
وای فاطمه چقدر ذوق دارم برات ^__^
ماشاءالله لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم

ان شاءالله همیشه سلامت باشه و باشین
بماچش قربونت برم :****
پاسخ:
تلگرام داری؟ ادرس بده برات بفرستم:)
ممنونم عزیزم:)))))
 به نیتت یه ماچ محبوبه پسند از لپش گرفتم  الان :)

من از همون دوران بارداری اشکم دم مشکم بود یه روز شوجانم گفت الهی بمیرم چ دل نازک شدی تو!
بعد اینکه آرین دنیا اومدم همین مدلی بودم.. اما وقتی دیدم با گریه چیزی حل نمیشه خودمو جمع و جور کردم..

بگذرد این روزگار.. غصه نخور عزیز دلم :)
پاسخ:
نه من دل نازک نشدم من نگرانم و کاری از دستم برنمیاد
هعی یه وقتی سر فرصت میام تلگرام مفصل باهم صحبت کنیم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">