حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۰۶
ارديبهشت ۹۷

_ به نظرم یه زن وقتی دلش میخواد کار کنه که احساس امنیت نکنه! احساس کنه باید روی پای خودش وایسته، پس انداز داشته باشه، متکی به کسی نباشه ولی وقتی دلش گرمه کار نمیکنه، به خودش فشار نمیاره، از زندگیش و بچه هاش نمیزنه، می مونه و خونه رو گرم و روشن نگه میداره:)

_ یه خبر!قبل صد روزی که قرارمون بود شاهزاده قصه هااز برگردوندن رنگی منصرف شد:)

_طفلی خانوما! هیچ وقت یه خونه از خودشون ندارن! اول خونه پدر، بعد شوهر بعدم احتمالا بچه ها و اخرش خونه اخرت! هیچوقتم اختیار همه چیز و ندارن شاید بشه گفت خدا دوست نداشته خانوما رو مختار بیافرین دلیلشم نگفته...:)

_میگه بعد چند سال زندگی الان میفهمم هیچ سهمی ندارم از چیزایی که قراربوده باهم بسازیم و مال هردوتامون باشه.. .میگه پول مال اونه، خونه مال اونه، اجازه دست اونه... حتی منم مال اونم...

_چقد خوب که زیاد کسی اینجا نیست اگه به غر دونی هم تبدیل بشه عذاب وجدان ندارم

_ الان که فک میکنم حق خیلی چیزا ازم گرفته شده...حتی خوشحالی کردن! حتی ذوق زدن برای چیزایی که یکبار توی زندگی ادم اتفاق میافته حدس میزنم از این به بعد کل زندگیم باید درسکوت باشم ولی بازم خدایا شکرت من غلط بکنم ناشکری کنم!

_دکتر گفته بعد غذا نخواب، با غذا مایعات نخور، سنگینی برندار، به چیزای مزخرف فک نکن، بعد غذا میوه نخور ولی من همه رو برعکس میکنم:))) خیلی خوبه یه حس انتقام میده به ادم...عصنشم مریض نیستم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۶
rangi rangi

نظرات  (۱)

خوبی؟
: ))
فاطمه هر جور که به زندگی نگاه کنی همون جوری برات تلخ و شیرینه
: )
شاید بهتر باشه دوباره برگردی به همون رنگی سابق💪
یادت باشه شرایط درسته مثل قبل نمی تونه باشه ولی تو که می تونی مثل قبل باشی
پاسخ:
سعی میکنم:)
میخوام ،نمیشه!
فعلا دارم دست و پا میزنم...:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">