حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۲۰
مرداد ۹۵

اتا الان فکر میکردم هروقت کسی کمکی ازم خواسته و درتوانم بوده کمکش کردم تا الان فکر میکردم حداقل اگر کاری برای کسی نمیکنم میتونم به حرفاش گوش بدم ولی الان فهمیدم همش یه خودخواهی بوده!

الان که فکر میکنم اون احساس ارامش بعد گوش کردن به حرفای بقیه یااون احساس مفید بودن بعد کمک کردن به بقیه به خاطر خودخواهی بوده نه دیگر خواهی!

وقتی توی اوج حال خوبم و خوشحالیم دوستم  یه اتفاق فوق بدتوی زندگیش  میافته و من فقط به یک دیدار حضوری و چندتا پیام راضی میشم!

وقتی دوستم داره روزای پر تنش و پر استرسی رو میگذرونه و من بازم فقط به یک پیام دل خوش کن که توکل کن و ان شالله خیره بسنده میکنم!

یاهزارتا ماجرا و اتفاق دیگه که حضورم شاید یک اپسیلون مفید بوده و من شونه خالی کردم چون حال خودم و دلم خوب بوده!

یه جای کار رنگی میلنگه...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۰
rangi rangi

نظرات  (۴)

۲۰ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۳۳ در مسیر شدن
اولا در هین حد هم بد نیس ... خیلیا این رو هم دریغ میکنن
دوما مگه در این مواقع چه کار خاصی از دست مون بر میاد؟
پاسخ:
همچی از همین کم گرفتن و سبک شمردن شروع میشه کم کم یه حس بی تفاوتی نسبت به بقیه!
یه رنگی رسالتش همینه که با بقیه فرق داشته باشه اینکه بقیه چه کار میکنن حسابشون از من جداست:)
من شاید چندتا کار کوچیک میتونستم براشون انجام بدم میدونم که میتونستم ولی چون سر خودم شلوغ بود و یه جورایی دوست نداشتم به اتفاقات بد فکر کنم بیخیالش شدم و الان این حس شرمندگی دست از سرم برنمیداره:(
۲۱ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۵۸ در مسیر شدن
اوهوم ...
پاسخ:
:)))
۲۱ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۰ یک دختر شیعه
تو همیشه بهترین هستی و بودی و خواهی بود
ان شالله
:  ))))))))
پاسخ:
مرسی دوس جونم:)
خخخ عالی بود بعدا حق التعریفت و میریزم به حسابت:دیییی
عزیزم همینکه ب فکرشی خودش ی دنیاس ;-)
پاسخ:
درسته این زمانیه که من کاری از دستم برنیاد :)
خدا عفو کنه امثال رنگی رو😭😭😭

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">