حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۱۵
مرداد ۹۵

قبلا می توانستم دختری بی‌فکر و بی‌خیال و آسوده باشم، چون چیز ارزشمندی نداشتم که از دست بدهم!

ولی حالا تا آخر عمر یک نگرانی بزرگ خواهم داشت و هر وقت که تو از من دور باشی به همه‌ی اتومبیل‌هایی فکر می‌‌کنم که ممکن است تو را زیر بگیرند 

یا همه‌ی تخته‌های اعلامیه‌ای که ممکن است روی سرت بیفتد 

و یا همه‌ی میکروب‌های وحشتناکی که ممکن است بخوری ...

 آرامش خیالم تا ابد از بین رفته است!

ومن یتوکل علی الله فهو حسبه :))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۵
rangi rangi

نظرات  (۸)

۱۵ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۱ © زهـــــرا خســـروی
^___^
پاسخ:
~______~
=-O=-O:-):-)مثبت فک کن
پاسخ:
چشم حتما:)
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۱۲ فرانک باباپور
بابا این فکرا چیه خب؟؟
من همیشه فکر میکنم شوهرم بدون من خوشتره حالش! :))
پاسخ:
خب دست من نیست دیگه خودش توی مخم راه میره:دی
حالش خوب باشه مهم نیس حالا من باشم یا نه:دیییی 
(ایکون یه زوج که هنوز  اول راهن خخخ)
آخیییییی♥♥♥ :))
پاسخ:
^_^
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۲ یک دختر شیعه
هو🙈🙈
من از این جا چشم بسته رد میشم
^___^
دی
پاسخ:
عههههه جلو پات و نیگا خواهر جان :| زدی همه چیو داغون کردی:/
خخخخ 
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۰۰ یک دختر شیعه
ضمن این که خداحفظ کنه اقا مصطفی رو برا شما شما رو ام برا اقا مصطفی
: ))))
پاسخ:
مرسی دوست جانم:)))
الله خیر الحافظا و هو الرحم الراحمین:)
سلام:)
فکرکنم من بعد باید منتظر پست های عاشقانه باشیم اینجا:دی

انشااالله سلامت باشن و باشی همیشه:)

منم از همین گوشه کنار چشم بسته دستمو می گریرم به دیوار میرم خخخ

+یه عنوان هم بزن مجردها با احتیاط وارد شوندخخخخ
پاسخ:
سلام عزیزم:)
خخخ نه من زیاد عاشقانه های خوبی ندارم و نمینویسم:)
مرسی عزیزم :)
خخخخ بازدید از هیولا برای عموم آزاد است :دی 
این یکی گوله شده بود باید مینوشتم دیگه خخخ مجردا ببقشن:)
سلام

موج آب زندگی جز پیچ و تاب عشق نیست..
سوزد از لب تشنگی، هر کس کباب عشق نیست..

ما که نیستیم..

+ شنیدم اولش اینطوریه.. بعدش درست میشه.. :)
پاسخ:
سلام
:)
امیدوارم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">