حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۱۴
دی ۹۵

 اولین جلسه ای که اقامون اینا قرار بود بیان خونمون من سبزوار بودم 

من خودم که چیزی یادم نیس ولی بچه ها میگفتن کل هفته اخمو بودی و تو خودت بودی و از این حرفا...

یادمه روز اخر بچه ها توی راهرو گیر دادن که الا و بلا باید تعریف کنی بگی قضیه چیه و ایناها، اعتراف کردن من همانا و به کله توی دردسر افتادنم همانا:|

حالا من هر چی قسم و آیه میاوردم که من این بنده خدا رو ندیدم میگفتن باید بگی چه شکلین خلاصه منم به خاطر رهایی از این مخمصه مداد و برداشتم طبق معمول نقاشی کشیدم...

گفتم من ندیدمشون ولی حدس میزنم این شکلی باشن:



بعد از این واقعه دیگه هیچ کدوم از دوستام اون ادمای قبلی نشدن ولی خب درس عبرتی شد که بایک رنگی بی اعصاب بحث نکنن

پ. ن: جا داره از همین تریبون از اقامون اینا حلالیت بطلبم و اعتراف کنم که جاهل بودم و اغفال شدم😛😁

تا خاطره بعد روزگارتون رنگی رنگی 🙋 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۴
rangi rangi

نظرات  (۱۰)

۱۴ دی ۹۵ ، ۱۷:۰۵ سِناتور تِد
:)))
پاسخ:
:)))))))
۱۴ دی ۹۵ ، ۱۷:۳۴ بلاگ فان
چقدر هم شبیه! واقعا قوۀ حدستون قویه.
پاسخ:
خخخخ اقامون میگن مگه دستشون بهتون نرسه😎
۱۴ دی ۹۵ ، ۲۱:۴۲ بلاگ فان
پس باید دور جیم و جیمی ها رو خط بکشم! :دی
پاسخ:
دیگه خودتون میدونین:)
۱۴ دی ۹۵ ، ۲۲:۳۰ یک دختر شیعه
وای عالیه😂😂😂😂
کپ اقاتونه😂😂😂
پاسخ:
ما اینیم دیگه تصوراتمونم شبیه درمیاد😎
۱۵ دی ۹۵ ، ۰۰:۱۰ رفیعه رجعتی
ندیدیشون؟؟ :| پروفایل تلگشون که عکس خودشون بود 😕
پاسخ:
اره خب منم تقریبا بر اساس همون کشیدم!
ولی انصافا با اون عکسه کلی فرق دارن😅😕
خخخخخخخخخ
پاسخ:
😂😂😂
یادش بخیر 
پاسخ:
:)
I like the helpful info you provide in your articles.
I will bookmark your weblog and check again here regularly.
I'm quite certain I'll learn plenty of new stuff right here!
Best of luck for the next!
Greate post. Keep posting such kind of information on your
site. Im really impressed by your site.
Hey there, You've done a great job. I will certainly digg
it and personally suggest to my friends.
I am sure they'll be benefited from this site.
Wow, wonderful weblog layout! How long have you been running a blog
for? you make blogging glance easy. The entire look of your web site is great,
let alone the content!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">