حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۲۷
خرداد ۹۵

پشت خط تلفن مادرش بود، هیچ چیز مثل حرف های همیشگی حال آدم را جا نمی آورد.

وقتی مادرش درباره رنگ پرده های جدید با او صحبت می کرد لبخند کوچکی بر لب هایش نشست، خیالش از این جمع شد که آن سوی خط همه چیز رو به راه هست و مادرش آنقدر آسوده هست که مجال فکر کردن به جزیی ترین چیزها را پیدا کند.

رنگ پرده ها، گل های تازه روی میز، چروک پیراهن، شوری غذا، این دل نگرانی های ساده گرچه شاید در روزهای عادی به چشم نیایند، اما در روزهای پر حادثه خیلی خوب می فهمی که فکر کردن به آن جزییات کوچک چه حال خجسته ای می خواهد.

خوشحال شد از اینکه حال مادرش خوب است!

#روزبه_معین


پ.ن :چرا مادرخانومی از حرفای معمولی حرف نمیزنن؟ ! چرا از کبری و صغری حرف نمیزنن؟ !

خدایا؟!میدونم الان فرشته ها میگن این دختره ی لوس باز پیداش شد ولی میشه هر بلایی خواستی سر من بیاری اما مادرخانومی اروم باشن؟عصن چرا مادر خانومی میگن فقط من و دارن؟  چرا باید اینقدر تنهاباشن؟!

یه غلط کردم به خودم و خدا و مادر خانومی بدهکارم! 

خدایا قبول✋ فقط میشه این مدت که نیستم تو پیششون باشی؟  

الله علیم بذات الصدور... 

الا بذکر الله تطمن القلوب 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۷
rangi rangi

نظرات  (۸)

۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۱ آقای آستانه
متن ناراحت کننده بود؛ ولی عکس آخر به خنده م انداخت :))))
پاسخ:
خواستم تعادل داشته باشه:)
مادرخانومی ینی مادر خودتون دیگه؟؟ منم همیشه نگران مامانمم حتی وقتی به این چیزای ساده هم فکر میکنن....ان شاء الله همه مامانا همیشه باشن واسه بچه هاشون
این عکسه اون بچه ی تو کارتون هیولاهاست؟؟؟
پاسخ:
بلیا:)اخه من به کی غیر مامانم میتونم بگم مادر خانومی؟!😂
همچنان هم بلیا:)
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۶ آقای آستانه
@خانم چاکری= مادر خانمی یعنی مادر خانم شون :/
پاسخ:
😂😂😂😂😂👌
:)
پاسخ:
:)))
چن روزه کم پیدایی؟ باخودم گفتم امروز اگه نبود فاطمه ؛ کامنت بذارم بگم بیا ...
وبت آرومم میکنه !
پاسخ:
امتحانام پشت سر همه وقت نفس کشیدن ندارم جانکم:)بین هر امتحان کمتر از24ساعت وقت دارم دیگه نمیرسم بیام اینجا:)
لطف داری عزیزم:)اتفاقا خودمم کارت داشتم ولی نمیدونستم کجا ازت سراغ بگیرم اگه تلگرام داری ایدی تو برام بذار اگه نه که باشه بعدا بهت میل میزنم:)
تا بعد کنکور تلگرام ندارم ... ایمیلمو که داری!
وقت کردی ایمیل بده !
خسته امتحانام نباشی :)
پاسخ:
هووم اره توی یکی از کامنتات بود پیداش میکنم:)
سلامت باشی:) موفقیات پرمنگنات در کنکور پیش رو:))
:(
پاسخ:
😭😭😭😔
Hi there colleagues, nice piece of writing and good arguments
commented at this place, I am genuinely enjoying by these.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">