حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۱۷
خرداد ۹۵

خوشحااااااالم خوووووشحالم خوشحالمممممم(:^_^:)

عالیه:)

یه دوست قدیمی بعد مدتها زنگ زد با یک خبر خوب:))

دوستم مامان شده:)یه مامان کوچولو:))

والبته منم خاله رنگی شدم~____~

بهتر از این نمیشه:)

البته الان دیگه دوماهشه:| با اینکه کلی جیغ زدم که چرا دیر فهمیدم اما خب الان مطمئنم که شبیه قورباغه نیست خخخ:)

به قول اون نویسنده که اسمش یادم نیست زندگی هنوز زیبایی های خودش و داره:)

پ. ن: امروز یه روز بی نظیر بود:)باید حتما ثبتش کنم دونفری برام یه خاطره هایی رو رقم زدن که فک میکنم برای هضمش باید یه چند روزی وقت بذارم:) خوشحالم که کسایی رو دارم که تنهاییام و برام پر میکنن:)

پ. ن: ماه رمضون تون هم مبارکا:) سر سفره افطار رنگی رو هم فراموش نکنین:)

روزگارتون رنگی رنگی :)


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۷
rangi rangi

نظرات  (۷)

۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۴ بابا لنگ دراز
جا داره بگم بح به
پاسخ:
هووم منم لایک میکنم:)
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۹ بهمن بهمنی
:) مبارکه
پاسخ:
ممنون:)))
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۵۹ حسین مداحی
سلام علیکم.
شما به وبلاگ ما سر زدین؟
سر بزنین دیگه! مطالب رو هم بخونید. با تشکر
پاسخ:
علیکم سلام
اره یه چندباری رد شدم:دی البته بستگی داره وب خودتونو منظورتون باشه یا اونکه جناب محمد میگفنن!که البته بازم سر زدم:دی
چشم حتما:)
بهتم میخوره اتفاقن! مث خاله ها که همیشه به فکر بچه ی خواهرشونن و باهاشون بازی میکنن و قربون صدقه شون میرن! :دیییی
پاسخ:
خخخخ از اینا که همش تو پارک و شهربازی و ایناهان نه؟! خخخ 
البته به شرطی اونم معتاد پاستیل ماری بشه:دی
خیلی قشنگه عکس:-)
پاسخ:
هیولا ها همه خوجملن:)
دنبال شدی:-)
پاسخ:
تشکرات:)
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۸ غزاله رضایی
وااای رنگیییی مبارکهههههه:))))) منن دوس دارم خاله شم ولی حالا حالا ها نمیشم .. دوستامم ک از دم مث خودم مجردن:|
پاسخ:
میسی میسی:)) حالا خوبه بالاخره چند سال دیگه که میشی ولی من کلنی خواهر ندارم:/
برعکس من دوستام اکثریت متاهلن مجرد یکی دوتا دارم:دی
تو عم خاله ی خوبی میشی یه خاله ی شاعر:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">