حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۲۲
ارديبهشت ۹۵
ادم باید خیلی نفرت انگیز باشه که روز عید با یه نفر قهر باشه نه؟

میدونین ادم وقتی با یکی قهره مثه این میمونه که یه شن توی کفشش و داره راه میره!
میتونه به راهش ادامه بده ولی  لنگ میزنه یه چیزی توی کفشش اذیتش میکنه اگه درش نیاره هم به مقصدش میرسه ولی شاید دیرتر

تمام سعیمو کردم ولی نمیتونم یکم زیادی ناراحتم! 

شاید برای کارش نباشه ولی... نمیدونم شاید چون توقع نداشتم...شاید...

چی میشه ادم بتونه اینقدر خوب باشه؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۲
rangi rangi

نظرات  (۳)

۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۲۵ بابا لنگ دراز
خیلی بده واقعأ.
برید آشتی کنید.
حیفه واقعأ.
 اگرم اوشون مقصر هستن عیبی نداره،شما پا پیش بذارید.خیلی هم پرچمتون پیش خدا میره بالا :)
بخشش یکی از اون کاراییه که خدا خیلی خوب انجامش میده،به نظرتون فوق العاده نیست ما هم میتونیم بعضی مواقع اشتباهات اطرافیانمون رو ببخشیم؟
پاسخ:
خب مشکل منم همینه اگه میتونستم اینقدر خوب باشم که دیگه دشواری نداشتم!
نمیتونم خیلی دلم گرفته ازشون سخت تر از چیزیه که فکرشو میکنین
۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۳۰ بابا لنگ دراز
خیلی بدید پس :)
پس این رنگی رنگی یعنی چی؟
پاسخ:
بیشتر از چیزی فکرش و بکنین:)
بحث رنگی جداس! من دارم سعی میکنم رنگی باشم ولی خب همیشه که موفق نمیشم:(
Hello, I think your site might be having browser compatibility issues.
When I look at your blog in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer,
it has some overlapping. I just wanted to give you a quick
heads up! Other then that, great blog!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">