حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۱۷
ارديبهشت ۹۵

اوایلی که کارخانه هیولا هارو دیده بودم (سه چهار سال پیش) همش نصف شب بیدار میشدم که شاید سالی توی اتاق منم بیاد خخخ همیشه دوست داشتم باهاش بازی کنم:)

اما خب در حسرت بازی با یک هیولا موندم:/:دی 

مدیونین به فانتزیای من بخندین:|

یه مکتب جدید توی نقاشیام زدم به نام پلشتیسم! 

اصلا حال رنگ کردنشو نداشتم ولی خب یهویی این فانتزیه قلقلکم میداد:)

از بچگی پریدن رو تخت و دوست داشتم ولی نمیدونم چرا هیچ وقت امتحانش نکردم😕

اینقد فک کردم به چیزای مختلف که خل شدم:/ خدابخیر کنه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۷
rangi rangi

نظرات  (۱۱)

:)))
پاسخ:
َ=)به فانتزیای من نخندین دهع:/
۱۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۱۷ مجتبی آستانه
رو تختوای خوابگاه امتحان کنین!
پاسخ:
سفته نمیشه:/ بعدشم من بالاعم خطر سقوط داره:دی
۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۱۱ بابا لنگ دراز
خخههخخههحخ«آیکن جلوگیری از خنده»

خخخخخ نتونستم کنترلش کنم :))))
پاسخ:
به دختر همسایتون بخندین اییش:/
۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۳۲ فرانک باباپور
:)))))
پاسخ:
~_~
واقعا رو تخت پریدن رو امتحان نکردی؟ من رو مبل هم پریدم . رو هر چیزی ک بگی بپر بپر کردم خخخ
پاسخ:
نه اخه همیشه مادرخانومی میگفتن فنرای تخت خراب میشه:/ نپر 
آخی ^ـ^ 
خوش به حالت که انقد نقاشیت خوبه :)
پاسخ:
^_^
خواهر جان نگو ادم اب میشه خخخ اینا یه مشت خط خطیه خخخ برای رفع بی حوصلگی:دی 
ممنون دوس جونم:)
ینی چند سالته؟
:دی
پاسخ:
خخخخ رنگی هستم پنج ساله از مشد:دی
سوالم جدی بودا! :)

پاسخ:
معذرت:) رنگی عستم 19ساله از مشهد:)
Asking questions are in fact good thing if you are not understanding
something entirely, however this article presents pleasant
understanding yet.
۱۷ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۳۹ android apk apps and games download
خیلی خوب بود ممنون
پاسخ:
:)))
خیلی خوب بود ممنون
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">