حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۰۶
ارديبهشت ۹۵

تاحالا تجربه ش نکرده بودم خیلی حس خوبی داشت احساس کردم تمام خستگی ها و سختی هایی که توی این چند وقت کشیدم همه جبران شد

یه حس مفید بودن یه حس خوب دقیقا نمیدونم چجوری باید توصیفش کنم فکر میکنم همین خیلی خوب بتونه منظورم و برسونه:)

اینکه بعد اینهمه تمرین و اینهمه سختی و اینهمه مراقبت بعد یهویی دوستت بگه رنگی چقد تغییر کردی...

بعد تو هول بشی که نکنه یه وقتی باز یه چیزی و فراموش کردی و باز دسته گل به اب دادی یهو ته دلت خالی بشه که وای نکنه تمام این تغییرا اشتباه و بوده بد بودی و بدتر شدی 

بعد همینجور که زل زدی بهش بهت بگه:

خیلی بزرگتر شدی:) خیلی فرق کردی :)

بعد تودیگه صداشو نشنوی که چی میگه فقط خدارو شکر کنی که موفق شدی که خداروشکر کنی تغییراتت اینقدر زیاد بوده که دیگه محسوس شده:)

یا وقتایی که مادر خانومی بهت میگه رنگی خیلی فرق کردی اصلا اون ادمی که من میشناختم نیستی توی این مدت کوتاه اینهمه تغییر؟!بعد باز تو سرتو بگیری بالا و بگی الحمد الله :) ولی خودت میدونی هنوز راه طولانی ای در پیش...

الهی و ربی من لی غیرک:)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۶
rangi rangi

نظرات  (۴)

۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۴۷ مجتبی آستانه
تبریک میگم. فقط ازون آدم بزرگا نشین که کلا همه چیزه گذشته و از همه مهمتر انسانیت رو فراموش می کنن
پاسخ:
سلامت باشید :) بزرگ شدن من کلا دنیاش با دنیای ادم بزرگا فرق داره:)
بزرگ شدن من از جنس رنگیه یه جورایی افزایش ظرفیت نه قاطی دنیای ادم بزرگا شدن:)))
من  رنگیه خودمو میخوام
: (((
😔😭😭😢😢
پاسخ:
خواهر جان اندروید گوشی و چمیدونم نرم افزارای گوشیت هم اپدیت میخوان بهتر میشن به روز میشن اپشنای جدید نصب میکنن رنگی هم همینجوری شده خخخ رنگی ورژن2016 اس خخخ بیتره:)
ولی من دوست ندارم اندروید بشن و اندرویدشون نمی کنم: (
بزار راعت بهت بگم ..: (
من وقتی دلم شکسته بود از ی چیزی یا ناراحت بودم می گفتم صب میرم مدرسه رنگیو میبینم حالم خوب میشه: (
رنگی مو میخوام😭😭😭😭😭
پاسخ:
خخخخ دور از جونم نمردم که خخخخ فقط یکم بزرگ شدم هنوزم همون خل بازیا و فانتزیا و هر هر خثدیدنام هست دوس جونم:)) اینا جز شخصیتم شده عوض نمیشه من یه مدل دیگه تغییر کردم یه مدل خوب :)نگران نباش بازم اگه همو ببینیم همون خل و چل همیشگیم خخخ😛
«پناه»؛ 
میبرم «به خدا»،
 
از عـیبی که؛
«امروز» در خود می بینم،
 
و؛ 
«دیروز»؛ 
«دیگران را» به خاطر،
«هـمان عیـب»؛ ملامت کرده ام.
پاسخ:
عالی و تشکر:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">