حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۳۱
فروردين ۹۵

به نظرم نقطه ضعف چیزی نیست که بقیه از آدم میگیرن که اذیتش کنن یا با اون تهدیدش کنن! 

نقطه ضعف نقطه ایه که وقتی دست میذارن روش دیگه نمیتونی جواب رد بهشون بدی! دیگه هرکار بگن انجام میدی!

مثه یه قسم که روش حساسی یا هر چیز دیگه!

مثه دوست من که تا باهاش مخالفت میکنم میگه جهاد اینجوری بود، اینکار رو میکرد:|

میگم من اخر هفته برمیگردم وقت ندارم...

جهاد توی امور فرهنگی دانشگاه فعال بود...

من از8صب تا 8شب کلاس دارم مسولیت قبول نمیکنم...

جهاد بسیجی فعال بود...

نمیتونم...

جهاد...

من...

جهاد...

اممم...

جهاد:/

 مکالمه ی من و دوستم و بحثمون سر اینکه منو ببره توی بسیج :|

نقطه ی ضعفم شده دایره ی ضعف:/

میریم که داشته باشیم بسیج دانشجویی رو:)


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۱
rangi rangi

نظرات  (۴)

جهاد بسیجی بوده؟!!
پاسخ:
اینجور که میگن از نوع فعالش:)
۳۱ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۴۵ مجتبی آستانه
جهاد کیست؟
پاسخ:
این بنده ی خدایی که عکسشو گذاشتم:)
شهید جهاد عماد مغنیه فرمانده نیروهای حزب الله برای جنگ با داعش و توی محاصره تکفیری ها به شهادت رسیدن:) پدرشون عماد مغنیه دو تا از برادراشون هم شهید شدن:)
میتونی
: )
:*
پاسخ:
سختهههههه😭😭😭😭
این روزا کار فرهنگی برای اسلام عزیز به شدت نیازه: )
مبفقیات حضرت دوست جان
: )
پاسخ:
اون که آره ولی خب میترسم مطمنم نمیتونم اونجور که باید کار کنم ولی خب دست از سر کچل من برنمیدارن:|
O_oحضرت چیکار؟!خخخ کی حضرت شدم خودم خبر ندارم:دی در اینده یه پست هم باید بذارم برای القابی که جدیدا ملت و استادا بهم میدن:/ :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">