حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۲۵
اسفند ۹۴

دیشب متاسفانه بدون اینکه وضو بگیرم روی تختم خوابیدم. زیر پتو رفتم تا بعدا وضو بگیرم ولی خاک عالم بر سرم شدو خوابم برد.

از لطف حضرت ولی عصر(عج) دور ماندم حالا چرا خدا میداند...

در اینجا پاک ماندن مشکل است و خیلی چیزا ها قاطی میشود. و قتی انسان از نظر روحی خراب شود، از توجه امام عصر(عج) هم دور میشود.

نماز مغرب را ما فی الذمه به جا اوردم و عشارا ادا به جا اوردم.امروز خیلی ناراحت کننده بود خوشحال بودم که مازم را قضا نکرده ام اما چه نماز خواندنی؟!یک مشت الفاظ را خواندن و نفهمیدن!نمازهایم اصلا روح ندارن و من فقط نگران قضا نشدن انها هستم.

از صبح تا ظهر آب نخوردم...

خیلی عصبانی بودم ولی چه فایده؟ کاش نیامده بودم سربازی! و اینطوری نمیشد!

تنها امیدم به بخشش حی متعال است. هرچه بود از تنبلی و سستی و بی ایمانی بوده است و بس.

شرط کرده ام تا اخر ماه تا نمازم را نخوانده ام نخوابم همین یک داغ برای یک نفر که خودش را نوکر حضرت حجت(عج) میداند بس است!

دست نوشته ای از شهید حسن باقری در دوران سربازی...


پ.ن:تولدشونم مبارکا:) اگه دوست داشتین کادوی تولد یک صلوات هدیه کنین:)

پ.ن: پست زیادی معنوی شد خخخخ

روزگارتون رنگی رنگی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۵
rangi rangi

نظرات  (۲)

خوشم اومد از این پستت:)
خاطرات از این شهید بزرگوار زیاد خوندم ایشون ک اسم دیگه شونم غلامحسین افشردی هس واس یک روز نماز صبح قضا شدنش تا 3 روز آب نمیخورد!اونوقت ماها!:|....
یاداشت های شهید علمدارم که هرکار مستحبی ک البته برای خودش واجب بود رو انجام نمیداد جریمه میکرد خودشو و چه جریمه هایی هم!
هعییییی کاش بشه ماهم بتونیم الگو قرار بدیمشون و راهشونو بریم واقعا توفیق میخاد مثل شهدا زندگی کردن...
ی کلام یگم:شهیدان را شهیدان میشناسند...
پاسخ:
اره منم از این خاطرات از شهدای مختلف زیاد خوندم وتاجایی که تونستم عمل کردم ولی خدایی خیلی سخته این افراد و خدا برای خودش افرید برای خودش هم برد :( مثه اونا شدن کار هرکسی نیست 
خییییلی اتفاقی اومدم وبت:)معمولا کم سر میزنم هم جیم هم ویلاگ ها
دیگه ببین چ سعادتی نصیبت شده!!!(آیکون خودرا گرفتن):دیی
پاسخ:
قدم رو چشم رنگی گذاشتی اومدی:)
هیولاهم خوشحاله:)
حالا که بحث خود را گرفتنه پست سینا سینا عباس و اتل متل یه بابا رو هم بخون شاید نظرت عوض شد هرزچندگاهی یه سر به ما زدی:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">