حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۱۰
اسفند ۹۴

چند شب پیش مادر خانومی گیر داده بودن که بنده رو از افکار عمیق بکشن بیرون و به کانون گرم خانواده برگردونن، خلاصه کانون گرم دو نفری ما بعد یک ساعت تبدیل شد به دیدن تلویزیون!

برنامه شب کوک! سه تا خواننده اومدن و خوندن اولین خواننده (با عرض پوزش از جامعه خوانندگان) مزخرف خوند به معنای واقعی کلمه!

داورا ^_^

من و مادر خانومی:||||

نفر دوم عالی خوند:)

داورا -_-

من و مادر خانومی(:^_^:)

نتایج نفر اول کارت سبز، نفر دوم کارت قرمز:/

 چند روز پیش یه پست توی یک وبلاگ خوندم هیچی ازش نفهمیدم هیچی ها کاملا بی معنی 

کامنتای ملت: وایییی عزیزززززم عالیی بود فدات شم من عاشق قلمتم

منo_O

مدت زیادیه اینجوری شدم فک میکنم کلا با بقیه فرق دارم چیزایی که بقیه دوست دارن و کلی ازش تعریف میکنن و نمیفهمم کتابایی که معرفی میکنن تو حتی نمیفهمی نویسنده با خودش چند چنده!

یا شایدم جدیدا مده تابع جمع بودن! اینکه از چیزی خوشت نیاد ولی تعریف کنی یا نظر مخالفتو قایم کنی 

یا شایدم چیزایی که کلا مفهوم نداره مدشده و قشنگه!

نمیدونم والا یا مشکل از منه یا ملت یا شایدم مد!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۰
rangi rangi

نظرات  (۴)

چه جالب راجبه شب کوک هم من و خواهرم همچین نظری داریم هروقت فکر میکنیم یکی قرمز میگیره سبز میگیره :| :دی
پاسخ:
این سلیقه و دقت نظر داوراشونو میرسونه:/ عصن داوری این برنامه حرف نداره:|
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۱۴ الهام حبشی
منم اون شب کوک رو دیدم به بد صداترینشون کارت سبز دادن -_- رنگی رنگی دنبال نمیکنیا -_-
پاسخ:
خخخ خیلی خونوک بود دلم سوخت برای وقتم که هدر دادم:دی
چیو دنبال نمیکنم دقیقا؟!
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۰۷ مجتبی آستانه
خخخخخخ . مسابقات خوانندگی دو تا چیز داره! یکی دست های پشت پرده و دیگری اصول خوانندگی! که شاید طرف خوش صدا باشه ولی بی اصول! ازین به به و چه چه های الکی متنفرم!
پاسخ:
دستای پشت پرده رو که والا نمیدونم ولی منم به شدت از این به به و چه چه ها بدم میاد:/
من همیشه گفتم: این مرحله خواننده ها سطحشون رفته بالا وگرنه مرحله ی اولش من اگه میرفتم اول میشدم.به جان باب اسفنجی.
نقاشی هم خوبه.ترشی نخورید یک چیزی میشید.
خب من هم خیلی وقتا چیزایی رو میخونم که اصلا متوجهش نمیشم و میبینم که ملت دارن به به و چه چه میکنن.
من هیچی نمیگم و رد میشم.حتی توی جیم هم وقتی از متنی سردر نیارم یا میگم که سر در نمیارم یا اصلا نظر نمیزارم.
ولی من فکر میکنم همون کسایی که اینجوری به به و چه چه میکنن خودشون هم چیزی نمیفهمن.
پاسخ:
والا ما سطح خاصی ندیدیم! شما برید بگین از رادیو پاتوق اومدین حتما اول میشید خخخ برای نقاشی هم ممنون ولی ترشی رو متاسفم نمیتونم نخورم معتادم شدید :دی
منم معمولا نظر نمیذارم نه اینکه حرفی نداشته باشم نه، ولی میترسم ملت فک کنن خنگم خخخ هیچی نمیگم ولی این سکوت و به تعریف و تمجید دروغکی ترجیح میدم:)
شدیدا موافقم منم حسم میگه همونا هم چیزی نمی فهمن خخخ توی رودروایسی تعریف میکنن:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">