حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۲۴
دی ۹۴

من موندم این سوسول بازیا چیه جدیدا مد شده این جوونای حالایی چرا اینقدر رویایین؟!

اقامون داره بهم فک میکنه:|

جمله ایه که این روزا زیاد شنیدم به حد مرگ ازش متنفرم:|

ساعت جفت:/

خدااونیکه اولین بار این چرندیات و گف بذاره لای درمترو الهی:/

چرا عصبانیم؟؟؟؟؟

خب بعله اگه شماروهم بعد۲۴ ساعت بیخوابی با جیییییغ بنفش از خواب بیدارمیکردن که ساعت جفته اقامون....:|همینقدر عصبانی میشدین

یاموقع درس خوندن هی زارت و زارت اس ام اس و پی ام میومد که فلانی ساعت جفت دیدم:/

یا‌حتی مورد داشتیم یک نصف شب پی ام داده یکی داره بهم فک میکنه وتو فقط مجبوری بگی به پای هم کوربشین الهی:/

یه مدت بود جرعت نمیکردیم حرف بزنیم تا یک کلمه رو همزمان میگفتی هوار میشدن روسرت که اگه موهات و بکشم ارزوم براورده میشه:|نصف دخترای مدرسه سرهمین ارزوها کچل شدن رف

یا هزارتا ازاین خونوک بازیای دیگه

ببخشید این پست یکم صریح بود ولی اعصاب برا ادم نمیذارن که:/



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۴
rangi rangi

نظرات  (۵)

۲۴ دی ۹۴ ، ۲۳:۵۱ مجتبی آستانه
هرچی سر پست قبلی گریه کردیم؛ سر این پست خندیدیم:))
دختر است دیگر! آرزوی شوهر دارد
پاسخ:
خخخخخخ:))خداروشکر:)اگه ناراحتتون کردم معذرت میخوام:)
بدبخ اون شاهزاده خدایی دلم براش میسوزه خخخخ 
آخ آخ فاطمه منم دلم خونه ... حالم بهم میخوره :|
پاسخ:
واییی اره برای یکبار دوبار واسه خندش خوبه ولی نه هرساعت:/مورد داشتیم خیره میشده به ساعت بعد که جفت میشده ذوق میزده:/ مثلا فرض کن بگی به زور بهم فک کن:| نمیرم اون روز و‌ببینم اینا سر عقل اومدن:دی
۲۵ دی ۹۴ ، ۱۲:۵۷ یک دختر شیعه
خخخخخخخ خدایی ساعت 12 شب://///

پاسخ:
مورد یک و دو شبم داشتیم خواهر من یه چیزی میدونم که میگم:|
اینا دیه شورشو در آوردن خخخخ
پاسخ:
شور که چه عرض کنم...:| دیگه خودمم میترسم ساعت و نیگا کنم:دی
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۰:۱۴ بهمن بهمنی
خدا همه رو عروس دوماد کنه :) انشاا
پاسخ:
ان شالله:)شاید یه شیرینی هم نصیب ماشد :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">