حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۰۹
دی ۹۴

میخواستم کامنتای پست قبلی رو جواب بدم دیدم خیلی مفصل میشه واینکه خب جواب محبتای خیلیاتونو نمیتونم بدم گفتم یه پست دیگه میزارم هم برای عذرخواهی و هم برای عرض تسلیم:)

 من واقعا فکر نمیکردم رنگی و هیولا برای کسی مهم باشه یعنی یه جورایی به این نتیجه رسیده بودم که دارم زحمت الکی میکشم و من به تنهایی به همراه هیولا نمیتونیم کاری رو پیش ببریم :)

ممنونم ازهمگی از همه ی اوناییکه من و هیولا رو تحمل میکنن از اونایی که ما رو دنبال میکنن از اونایی که رنگی رو که داره تمام تلاششو میکنه که رنگی بمونه حداقل به اندازه انگشتای یک دستش اطرافیانشم رنگی کنه حمایت میکنن :)

رنگی میمونه با تمام کم وکاستی هاش، میمونه مثه همیشه به رنگی بودنش ادامه میده :)

خوشحالم که توی این مدت مفید بودم وحداقل کاری که انجام دادم این بوده که چند نفر کنجکاو شدن که رنگی  بودن چیه؟ یعنی چی؟ همین برای من کفایت میکنه :)

به دوستانی هم که رنگی شدن تبریک میگم:)) به جمع رنگیها خوش اومدین:)) 

من وهیولا پر انرژی میمونیم و ادامه میدیم:)) این یک قول رنگی:))وشکسته شدنی درکار نیست:))


پ.ن: واقعنی به اخر رسیده بودم بازم ممنون از همگی :)

پ.ن2: رنگی ادمی کاملا یهویی خخخخ اینو گفتم که اگر یه وقتی پستی گذاشتم که ناراحتتون کرد به خوبی خودتون بخشید و از جماعت رنگی به دل نگیرید

پ.ن3:برای رنگی بودن کافیه دل رنگی داشته باشی بقیش حله:)


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۹
rangi rangi

نظرات  (۵)

۰۹ دی ۹۴ ، ۱۶:۱۰ مجتبی آستانه
خوشحالم:)
(خیلی خودمو کنترل کردم مثل آدم های متشخص رفتار کنم و شادی بیش از حد نکنم :دی )
پاسخ:
لطف دارید و خیلی خیلی خیلی ممنونم:)) 

روزگارتون رنگی رنگی:)
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۶:۲۰ یک دختر شیعه
^_^اگ میحذفیدیش باهات نمیومدم انمیشن ببینم:دی
:)))
پاسخ:
ایکون چپ چپ نگاه کردن:/
 اونخ منم عاقت میکردم:/
عه این عکسه یه زمانی اواتر جیم من بود :))))
خب خداروشکر که موندی :)
پاسخ:
=)))))
(: ^__^ :)
پاسخ:
:****
۱۰ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۸ بی نام بی نشون
خیلی خوب شد ماندید
من وب های زیادی دنبال می کنم از شانس شما آن شب وب شما در صدر رقابت ها حضور داشت و ما آمدیم داستان را دیدیم و داستانی گفتیم
راستی حرف های من به درد خورد یا نخورد؟؟
پاسخ:
:)))))
ممنونم لطف دارید:)

حتما :))من جوابتونم لابه لای کامنتها دادم ولی چون خصوصی فرستاده بودین مجبور شدم جداگانه جواب بدم:)
رنگی فقط و فقط به خاطر همونایی که اون شب بودن موند فقط به احترام کساییکه گفتن هیولا بمونه و به رنگی بودنش ادامه بده:))شما هم جز همونا بودین:))
ممنون که وقتتونو برای هیولا و‌رنگی گذاشتین:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">