حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۱۸
آبان ۹۴

میگن اگه ترس هاتو با بقیه درمیون بزاری  باعث میشه راحت تر باهاشون کنار بیای!

واما...

_ از سوسک:|

_از موتور سیکلت:|

_مسئول خوابگاه:|

_موووووووووووووش:|

_اصلا بخوام راحت بگم از انواع حیوانات پرنده، جهنده، خزنده، چرنده... 

_جن ...

_کوئیز های یهویی استادا:|

_از نزدیک شدن به دفتر استاد رمضانی:|

_از اون راننده آژانس بووووووووووق دانشگاه:|

_ وهزاران ترس نقدی و غیر نقدی دیگر:|

اما من زیاد دوست ندارم ترسهامو برای بقیه بازگو کنم چون کلا از نقطه ضعف دادن به بقیه خوشم نمیاد:/ اما اینا خیلی رو اعصابمن گفتم ببینم این حرفی که میزنن ایا درسته یا نه باشد که رستگار شویم:/


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۸
rangi rangi

نظرات  (۶)

خیلی به ترسام فکر کردم من از مریضی میترسم
پاسخ:
:) اره منم دائم فکر میکنم بهش! اما اینم در نظر داشته باش که فکر کردن به هرچیزاونو به سمت ما میکشونه:) زیاد به مریضی فکر نکن:)
اوهوم مرسی
پاسخ:
:)))
سوسک رو هستم :|
پاسخ:
:/ عوووق:/ جیییییییییییییییییغ:/ایییییییییییییییییی:/ ایییییییییییش:/
۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۶:۲۲ فرانک باباپور
سوسسسسسک
موووووش
کلپسه
یوهاهاها
دارن میان به سمتت...
انا، رسیدن بهت...
خخخخخ
پاسخ:
حالا نیگا:/باتشکر از همدردیت:/خخخ از خون هم میترسم یادم رف بالا بگم خخخ
You put the lime in the concuot and drink the article up.
Wow, marvelous blog layout! How long have you ever been running
a blog for? you make blogging look easy. The total look of your website is great, as smartly as the content material!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">