حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۱۳
شهریور ۹۴

ادما همیشه یک سری دوستای صمیمی دارن که همیشه و همه جا با هم هستن!

دوستایی که میشه یک سری رازها و درد دل هارو بهشون گفت! دوستایی که ممکنه از جنس ادمیزاد نباشن ولی از یک ادم بیشتر بهتون نزدیک باشن! دوستایی که شاید خجالت بکشید راجع بهشون توی جمع حرف بزنید ومعمولا قایمشون میکنید!

ولی من میخوام سه تا از همین دوستامو که با دنیا عوض نمیکنم بهتون معرفی کنم:) این دوستای من حتی زیر سخت ترین شکنجه هاحرفی نمیزنن:دی  من خیلی چیزهارو به اینا گفتم که به هیچ کس نتونستم بگم و اونا نه اجازه قضاوت کردنمو به خودشون دادن !نه نصیحتم کردن!فقط و فقط به حرفام گوش دادن وقتایی که خیلی نیاز به دوتا گوش داشتم ولی اطرافیانم ازم دریغ کردن:) این شما و 


اینم 


دوستای من:

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۳
rangi rangi

نظرات  (۸)

۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۵۲ محمد محمدیان
یادش به خیر کارتون لی لی پوت هااااااااااا
پاسخ:
متاسفانه من ندیده بودمشون فقط اوصافشونو شنیدم:)
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۵۵ رفیعه رجعتی
عوخی!چ نازن^__^
فال این لاو وسطیه شدم:))
پاسخ:
اسمش گوگوجیه!:دی میگه اونم تورو دوست داره:)
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۱۹ فاطمه مشرقی!
منم یکی از اینآ دارم...خیلی هم دوسش دارم..هرچی بهش میگم فقط با چشاش نگاهم میکنه...هرچی غرررررر بزنم هم فقط مظلوم نگاه میکنه با چشاش میگه منو نَخور..:)

+ الآن مفتخر شو خاله ببینه..:دی
پاسخ:
:) عالین برای درد دل :)دوست من دوست داره بادوست تو دوست بشه:)
سلام 
چقد خوشکلند منم میخوام 
دوستای من قلم وکاغذند هر وقت درد ودل داشته باشم روی کاغذ مینویسم بعد پاره می کنم خخخخ
پاسخ:
توی زیست خاور خریدمشون اگه اومدی مشد میتونی یه سربزنی و بخری:) عالی اونا هم دوستای خوبین ولی نریز دور نگهشون دار یه روزی بعضی چیزارو برات یاد اوری میکنن!
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۰۳ یک دختر شیعه
وبت خیییلی خوشمله

پاسخ:
چشمات خوچمل میبینه عزیزکم:)
عزیزمم :))
چه نازن :))
پاسخ:
ممنونم:)))))
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۴۱ یک دختر شیعه
اون وسطیه منم:D
پاسخ:
خخخخ باوش :)
Hey there! I know this is kinda off topic but I was wondering if you knew
where I could get a captcha plugin for my comment form?
I'm using the same blog platform as yours and I'm having trouble finding one?
Thanks a lot!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">