حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۱۲
دی ۹۵

من

دنیایم را

براى

کتابى تایپ کردنِ

پیغام هاى «مادرم»

می‌دهم...!! :)


پ. ن :میخواستم شات بگیرم نشد خخخ خودتون تجربه دارین دیگه:دی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۲
rangi rangi

نظرات  (۷)

۱۲ دی ۹۵ ، ۱۷:۵۴ اسمارتیز :)
من مامانم تازگیا محاوره‌ای پیام میدن ولی بابام به کتابی نوشتن پایبند موندن خخخخ
پاسخ:
دقیقا به همین دلیل نتونستم شات بگیرم چون پیامک های قبلی مامان و حذف کردم ولی بابا عالین😂😂😂 
۱۲ دی ۹۵ ، ۱۸:۵۷ یک دختر شیعه
وای دقیقا😂😂😂😂
من فکر می کردم فقط مامان خودم این طورین😄😂😂😂
پاسخ:
خخخخخ
نخندید خانوم شاید برای شما هم اتفاق بیافتد 😒😂😂
۱۲ دی ۹۵ ، ۱۸:۵۹ بلاگ فان
آره. جالبه.
ولی مادر من نوشتن پیامک رو بلد نیستن.
پاسخ:
اکثریت مامانا بلد نیستن مادر خانومی بنده هم بعد چندین سال گوشی هوشمند داشتن تازه چند وقتی هس یادگرفتن الان بلوتوث معضل مون شده:/ خخخ
۱۳ دی ۹۵ ، ۰۹:۵۴ ❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
:-(
پاسخ:
😶😶😕
۱۴ دی ۹۵ ، ۱۶:۴۲ مصطفی قاسمیان
عالی ن مامانا و باباها. مامان و بابای من هم همینطورین. :)
پاسخ:
:))))))
Fascinating blog! Is your theme custom made or did
you download it from somewhere? A design like yours with a few simple adjustements would really
make my blog jump out. Please let me know where you got your theme.
Bless you
I think this is one of the so much vital information for me.

And i am glad reading your article. But should observation on few common things, The web
site taste is ideal, the articles is in reality nice : D.

Excellent task, cheers

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">