حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۰۵
دی ۹۵

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۵
rangi rangi

نظرات  (۶)

۰۵ دی ۹۵ ، ۲۲:۰۴ مهدی امینی
خدا حفظشون کنههههه
پاسخ:
سلامت بااااشید:)
۰۵ دی ۹۵ ، ۲۳:۱۹ فو [فان]و
اینجانب ابو اسفنج بلاگفانی هستم. فعلا هنوز سمتم رو به خانم فوفانو واگذار نکردم. پس با دیدن اسم فکر نکنین ایشون هستن.
میگم مبارک تون باشه.
حال خوبتون مستدام.
پاسخ:
یه سوالی شدیدا ذهن منو مشغول کرده اونم اینه که کی نویسنده کدوم وبلاگه:|
بلاگفان کیست؟!
ابواسفنج کیست؟!
تد کیست؟!
عصن یهو اینهمه وبلاگ جدید از کوجا اومد خخخ فقد میدونم شما بلاگفانید بقیه رو نمیدونم:/
بله میدونم بانو فوفانو از اینورا رد نمیشن
ممنونم:)
۰۶ دی ۹۵ ، ۰۲:۵۱ رفیعه رجعتی
چنل ژوئن؟! :| 
عضو میشم :)))
پاسخ:
اره ولی
من تضمینش نمیکنم ها
این فقد یه عکسه
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۳:۲۰ یک دختر شیعه
تعریف از خود نباشه دوست جان
😅😍
پاسخ:
هاع؟!😕
ایکون الکی مثلا فهمیدم چی میگی😅
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۶:۱۲ فو [فان]و
البته با یک نگاه به ایمیل این حساب کاربری میفهمید که من کی هستم!
من ابو اسفنج بلاگفانی هستم ملقب به همین چیزی که توی ایمیلم هست.
جناب تِد، جناب آقای 151 هستن که مدت مدیدی توی جیم با هم بودیم.
جناب آقای شهروند مریخی هم که آقای یاسین ناطقی ملقب به یاسون هستن.
ما سه نفری با هم جمع شدیم یه وبلاگ خفن زدیم به اسم بلاگفان.
حالا من، یعنی ابو اسفنج بلاگفانی قراره برای مدتی سمت خودم رو به بانو فوفانو واگذار کنم. از امشب.
پاسخ:
خیر ببینید یه رنگی رو از گمراهی نجات دادین:)
مبفقیات
Hello, after reading this amazing piece of writing i am as
well cheerful to share my know-how here with friends.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">