حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۲۷
آذر ۹۵

میخوام روز عیدی بعد کلی پست خونوک یه خاطره تعریف کنم:))



رفته بودیم سبزوار برای یک کلاس اجباری با یک استادِ...😫

موقع برگشتن با 18چرخ ماشین بر، برگشتیم😰چندتا BMW هم پشتش بود😌

به علت محدودیت تردد تریلی کمربندی پیاده شدیم تا مترو پیاده اومدیم😓😧


خب خاطره ما به سررسید کلاغه به خونش نرسید😶 میدونم خاطره خیلی غم انگیزی بود ولی روز عید خوب نیست گریه کنین اشکاتونو پاک کنین مهم اینه ما با کلی مصیبت سالم رسیدیم و جاداره بگم تجربه ی جالبی بود😍


پ. ن: چون ما دونفر از افراد مهم جامعه ایم عکس و محو کردم بلاخره فرد مهم و غیر مهمی گفتن😏😅👧👨


عیدتون مبارک و روزگارتون رنگی رنگی 🙋

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۷
rangi rangi

نظرات  (۶)

۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۴:۵۰ رفیعه رجعتی
از پشت فرمون!! اشاره میکنن به علت زیادی خندیدن به این خاطره، تلفات دادیم ! :))))

خوش بگذره بهتون همیشه ! مراقب باشین ... :)

+ صد دفعهههه گفتم هوای ما مجردام داشته باش :| من گوش به زنگتم :| =))
پاسخ:
خخخخخ
میسی دوسم:)
اقا به جان همی هیولا که میخوام دنیاش نباشه کلی مورد خوب هست خخخخ حق مارو بده من الساعه زنگ میزنم بهت😂😂😂😂
۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۸:۰۸ ابو اسفنج بلاگفانی
من هم میگم هوای خانم رجعتی رو داشته باشین دیگه!
برن راحت شیم. والا!
میگم احیانا این پست از اونایی نیست که طرف میره کنار بی ام و وا میسته میگه این مال منه؟!
ها ها ها ها . میدونم خیلی پلیدم.
پاسخ:
عه اگه اینجوریه پنج تومنم از شما می‌خوام😎
http://s9.picofile.com/file/8278961268/sketch_1482051484251.png
اینم مدرکش😏
۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۲:۲۱ مصطفی قاسمیان
راستی اینم من بگم که بعدا از تو گوگل مپ نگاه کردیم دیدیم مسیر پیاده روی مون خعلی زیاد بود. شاید نزدیک 2 کیلومتر. نه؟
پاسخ:
😨😨😨😭😭😭👣👣👣
اونم از روی پل ماشین رو، و ازاد راه:|
۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۴:۱۲ ابو اسفنج بلاگفانی
رضای خدا این وسط چی میشه پس؟!
من قانع شدم. خوشی هاتون مستدام. فکر همه جا رو هم میکنین! خخخخ.
پاسخ:
همین که من مسبب امر خیرم خدا هم راضی:دی 
😎😎😎
۰۶ دی ۹۵ ، ۰۲:۴۹ رفیعه رجعتی
خخخخ همین که دعات کنم ،حقت محسوب میشه دیگه :| بیشتر از این؟! :| :دی

@آقای مداحی: کل اگر طبیب بودی و اینا :| چیشششش :)))
پاسخ:
اخه دعا که... باشه چون رفیقیم قبول ولی یه بسته پاستیل و میگیرم که دیگه:/
I know this if off topic but I'm looking into starting my own blog
and was wondering what all is required to get set up? I'm assuming having a blog like yours would
cost a pretty penny? I'm not very web savvy so I'm
not 100% positive. Any tips or advice would be
greatly appreciated. Thank you

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">