حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۲۹
خرداد ۹۵



من در قبال این حرکت سایت رنگی فقط سکوت پیشه میکنم😯

اخه اینا چرا اینقد نازن؟!چرا اخه؟! تا الان معتقد بودم محصولاتشون چرت و پرت ولی این 😍

میرم که به سکوتم ادامه بدم فقط خواستم حسرتمو باهاتون شریک بشم:دی😛

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۹
rangi rangi

نظرات  (۱۶)

۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۱۲ بابا لنگ دراز
کجاشون نازه دقیقأ ؟
«ستاد توذوق زنان بدون مرز-سهامی عام و خاص»
:)
پاسخ:
صفحه هاش^_^جلدش^_^
شیطونه میگه...لا الا اله الله:|
با عرض معذرت، ولی اگه آقای رائفی پور این قرآن رو می دید، می گفت یه سایتی که احتمالا به سرویس های جاسوسی وصل هستش، قرآن
چاپ کرده که صفحاتش رنگ های مختلفی داره و نماد «...» هست!
پاسخ:
:))من سخنرانی های ایشون رو گوش نمیدم منظورتونم درست نفهمیدم اما سرویس جاسوسی یکم اغراق و دوم اینکه من فقط گفتم اینا قشنگه و اینکه اتفاقا حدیث داریم که در اخر زمان فقط به ظاهر قران توجه میشه نه باطن و فرامینش:) مثه همین قرانایی که الان مینویسن با طلا و میلیاردی قیمت دارن من صرفا جهت فان گفتم! فکر میکنم قرانی که خریداری بشه هم یکم جای تامل داره:)ولی بازم ممنون از تذکرتون:)
چ خوشگله:)))
پاسخ:
هووم:))همه ی رنگای رنگین کمون رو داره😍
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۱۶ آقای آستانه
من که پسرم از قرآنش خوشم اومده چه برسه به شما که رنگی رنگی اید :)))
پاسخ:
دارم با خودم کنار میام که برم بگیرمش:دی 
ولی از همون حدیث میترسم که میگن فقط به ظاهر قران توجه میکنن و ایناها  ولی چشمم دنبالشه خخخخ:)
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۳ الهام حبشی
چقدر قشنننگه
پاسخ:
خوشحالم که بقیه هم با من هم نظرن:دی میترسیدم باز از اون ذوق زدنای الکیم باشه خخخ:))
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۴ غزاله رضایی
چی؟ واقعا؟ میخای بهم کادو بدی ازینا؟ ^_^ بابا چی دختری رفتی خواااهر ماشالله ات باشه خیلی ماهی .. :دی
پاسخ:
ببخشید شما؟!😰
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۷ یک دختر شیعه
منم از کی از اینا دیدم@.@
خیلی قشنگن
پاسخ:
هوووم اگه مادر خانومی انقلت نیارن میگیرم یکی^_^میگفتن نمایشگاه قران داشته حالا بیام مشهد ببینم چی میشه:)
ینی فروشیه؟؟؟ تو رو خدا فروشی باشه...به عنوان کادو تولدم یدونه واسه خودم بگیرم... کدوم سایت؟؟؟
خییییییلی نازه :)))) وااااای خییییییییلی^_^
پاسخ:
اره جانکم هدیه اش 400000 تومنه! من سایت رنگی رنگی دیدم فک کنم اونجا میتونی دنبالش بگردی:)
چقد نازه :) چقد هس قیمتش :دی منم بخرم :دی
پاسخ:
400000 ریال
چقد اون ساعته جییگره :) خداااااا :)
پاسخ:
@_@ کدوم ساعت؟ خواهر جان از اصل مطلب منحرف نشو:دی
من همیشه حرکت های رنگی رنگی را دوست داشتم اتقاقا
ولی این یکی بیشتر از این که به نظرم یه حرکت معنوی بیاد یه حرکت تجاری اومد مثل نت اسکریپ هاش مثلا
دوستش نداشتن ...
پاسخ:
همه ی حرکت هاش تجاریه! اتفاقا قدیما یه پست براش گذشته بودم که داره از هدفش دور میشه الان فقط و فقط فروختن کالاهاش براش مهمه! نه چیز دیگه حتی والپیپیر هاش رو هم دیگه میگه برید از سایت دانلود کنین بعد که وارد سایت میشی کلی تبلیغ و کلی چیز میز نشونت میده که اصلا یادت میره اومده بودی سایت برای والپیپر!
من قدیما هدفشونو دوست داشتم علی رغم رنگی بودنم هیچ کدوم از محصولاتشو نگرفتم! از این کاراشون خوشم نمیاد!!!
فاطمه :| اون ساعت آبیه :| خخخخخ
400هزااااااااااار تومن؟
با قرآن گوشیم کنارمیام خخخخ
پاسخ:
من اینقدر محو قران بودم که دورو برش و ندیدم انصافا خخخ بعله خوبه اون عثمان طه هست معنی هم داره با همون کنار بیا:دی
من الان پیامتودیدم خخخ 40تومن خواهر جان:دی به ریال بود خخخ
۰۵ تیر ۹۵ ، ۰۱:۵۲ حسین مداحی
قرآن رنگی رنگی! خخخخ. چی باحال.
پاسخ:
(:^_^:)
۲۴ شهریور ۹۵ ، ۰۳:۴۸ یک دختر شیعه
منم الان به خاطر همین حدیثه درگیرم که بخرمش یا نخرمش-____-
اگه بخرمش و نخونمش مصداق این حدیثه میشمممم
-_____-
پاسخ:
خب بخر و بخونش!:دی 
راهکار از این سریعتر؟!و راحت تر؟!
۲۵ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۲۸ یک دختر شیعه
مرسی
: |
ولی خیلی خوبه ادم ی دونه قران مخصوص خودش داشته باشه
: )
پاسخ:
هووم
I all the time used to read paragraph in news papers but now as I am a user of internet therefore from now I am using net for posts, thanks to web.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">