حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۲۸
خرداد ۹۵


قابل توجه اونایی که سرکلاس میگفتن

کوووووو تا آخر ترم:|

الان رسیدیم به همون کوووووو

پیاده شین از مناظر لذت ببرین:/

پ. ن: مثلا مداد رنگی هامو نیاوردم که نقاشی نکشم:|نظری ندارم کلا:|

چرا هیچکی نقاشیای منو دوس نداره:( ارزو به دل موندم به یکی نشون بدم نقاشیمو نگه خجالت بکش بزرگ شدی:/ من نخوام بزرگ بشم باید چیکار کنم؟!

اللهم ارزقنا اعصاب:/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۸
rangi rangi

نظرات  (۵)

۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۶ آقای آستانه
خخخخخخخ خیلی قشنگ تونستون حال و روزتونو به نمایش بگذارید:)))
پاسخ:
:دی پس راضیم از خودم خخخخ:)
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۰ فرانک باباپور
:دی
تو که عینکی نبودی! بودی؟
پاسخ:
نه نیستم:)ولی عینک دوس دارم:)
این عینک داره به خاطر اینکه با کج شدن عینکش عمق فاجعه رو برسونه خخخ :)
قشنگ کشیدی:))
کی این امتحانا تموم میشه راحت شیم؟؟:(
پاسخ:
وقتی من دار فانی رو وداع بگم:| حقیقتا حس میکنم برگردم مشهد مامانم نشناسم مجبور باشم تو خیابون بخوابم:|||| شبیه مرده متحرکم:/
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۲ غزاله رضایی
وایییی خووووش به حالت منم دوووس دارم نقاشی بلد باشم:( 
پاسخ:
خب کاری نداره که منم بلد نبودم ولی خب دوس داشتم بعد اینقد درب و داغون کشیدم تا یاد گرفتم:)
نقاشیت خیلی خوبه که!!!
بعد قرنی سلام:) مرا یادتان هسد؟
پاسخ:
ممنونم:)رنگی6 ساله از مشد^_^ خخخ اخه میگن الکی مثلا بزرگ شدی:دی
علیکم سلام:)اممم تقریبا یادمه قبلنا هم کامنتاتونو خوندم هرزگاهی رد میشدین از اینجا:)درهر صورت خوش بیامدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">