حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۲۹
فروردين ۹۵

خداوند دو صدا را دشمن میدارد:

شیون هنگام مصیبت

ساز و اواز هنگام نعمت

رسول الله/بحار الانوار

ببخشید کوچولوعه برای حجمش گفتم فسقلی باشه بهتره:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۹
rangi rangi

نظرات  (۳)

۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۱۹ © زهـــ:)ــرا خســـروی
ساز و آواز هنگام نعمت مثلا چی رنگی؟
پاسخ:
مثه وقتایی که خدا به یکی یه نعمت دنیایی میده مثه بچه، خونه، پول و از این جنس نعمتا بعد طرف اینقدر خوشحالی میکنه اینقدر داد و فریاد میکنه که همه میفهمن که فلانی خوشحاله البته من خودم یه برداشت دیگه هم داشتم اونم اینکه مثلا طرف خودش و یادش میره کسی که این نعمت و بهش داده فراموش میکنه 
یادمه مادر خانومی میگفتن جوری بخند که غصه بیدار نشه و جوری ناراحت باش و غصه بخور که خنده نا امید نشه:)
پس کلن دشمن پروریم؛(
چه بد ڪه اینهمه فاصله داریم؛(
پاسخ:
اما فک کنم هنوز جای تغییر باشه نه کامل ولی تا حدی میشه یه کارایی کرد:)
۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۰۵ ساتیا سخی پور
چه جالب ولی چرا باید شادی نکنیم و کسی هم متوجه نشه مگه نمیگن شادیهامونو با هم تقسیم کنیم
پاسخ:
:)باید شادیاتونو تقسیم کنین ما مخالف نیستیم اما منظور این حدیث چیز دیگه ایه به زبون خودمون یعنی جو زدگی زیادی پز دادن مغرور شدن امم دیگه زیادی خوشحال بودن برای مسائل دنیایی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">