حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۲۲
فروردين ۹۵

 گفته بودم فانتزیام دیوونه بازیه نه؟!

بعضی وقتا دلم میخواد با گوشیم یه سلفی بگیرم 

نه با دوربین گوشیم ها!

یه سلفی که گوشه ی صفحه اش یه عالمه پیام نخونده باشه 

کلی پی ام تلگرام اومده باشه که من هیچ کدوم و نخوندم

یه عالمه کامنت و لایک اینستا باشه

 چندتا تماس بی پاسخ

یه ساعت جفت

ومنم روی صفحه ی گوشی دارم به همه ی اینا میخندم و ذوق زده از اینکه تنها نیستم:)

پ.ن: یه بنده ی خدایی برای پست قبل میگفت خوب توکه میدونی خونوکی چرا هر روز پست میذاری-_- حرفش کاملا متین و به جا بود ولی خب منم گفتم اگه نباشم اگه برم چون خونوکم همش میان که چی شده؟! همش میان با ما قهری؟!میان که چی شده کجا رفتی؟!:) هر روز پست میذارم که بگم هستم:) با هیچکس هم قهر نیستم فقط یکم خونوک شدم همین:)))

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۲
rangi rangi

نظرات  (۱۱)

به به :)
خونوک باش عیب نداره هوا داره گرم میشه :دی
پاسخ:
اره دیگه بلاخره بر اساس فصل باید تغغیر کاربری بدیم:دی 
روزت خوش:)
۲۲ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۱۵ مجتبی آستانه
شما هم ساعت جفت!؟؟ @@
پاسخ:
خخخخ نه بابا دیدم مشتری زیاد داره اونم اضافه کردم:)
۲۲ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۱۶ مجتبی آستانه
عکس پست یهو عوض شد!!
پاسخ:
اره خب وقتی هواس ادمو پرت میکنن همین میشه عکس اول و اشتباه اپلود کردم بعد نت لج کرد عوض کردنش یکم طول کشید :) این دومیه وصف حاله
۲۲ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۵۵ یک دختر شیعه
کی بهت گفتهههه؟-😠😠😠😠😠

پاسخ:
چی؟! کی؟!چی گفته؟!o_O
هستی که هستیم:/ :دی
پاسخ:
هاع؟! خخخ شماها چرا اینقد فلسفی به پست نگاه میکنین:دی 
کی هست شما هستین؟!:دی دهن صاف چی میگه خخخ مریم کامنت قبلی چی میگه:دی درهرصورت ممنونم 😂😂😂😂
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۳۱ زهـــ:)ــرا خســـروی
ساعت جفت /: بابا بهزاد دیگه خز شده جان تو خخخخ
پاسخ:
خخخخخ ما کلا با خز جماعت کار میکنیم جانم:دی  یه چی گفتم خخخ من وقتایی ساعت جف میبینم مادر خانومی سی ثانیه بعدش زنگ میزنن خخ
من و مریم برای قسمت پی نوشت نظر دادیم!:دی
پاسخ:
هاااا اهان الان فمیدم:دی میسی میسی رنگی دوستت داره:*
:) من لایک زدم
پاسخ:
:))
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۲۶ عرفـــــ ـــان
چه عکسه بک گرانده قشنگه :)
پاسخ:
میسی:)
میشه لینک عکس بک گراندت رو بدی لطفا. خیلی قشنگه میخوامش:D
پیشاپیش ممنون.
پاسخ:
http://uupload.ir/files/993o_img_20160402_160851.jpg

خواهش میشه:)
Gosh, I wish I would have had that inftmraoion earlier!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">