حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۲۲
فروردين ۹۵

خخخخخ!

این پست قرار بود عشقولانه باشه تا نصفه هم خوب پیشرفت چون متن مال یه بنده ی خدای دیگه ای بود که پست قبل ذکر خیرشون بود ولی واقعا نشد که بشه یکم اینجورمتن ها یه جورین:دی 

هیولا رو دل کرد دیگه منتشرش نکردم خخخ شما الکی مثلا فرض کنین این عشقولانه اس خخخ

پ.ن کاملا قبول دارم اخیرا پست هام خنوک شده حرفی برای گفتن ندارن ولی خب فعلنی میگذره دیگه چون کلا یه مدتیه روزام و کلا هفته هام خنوک شدن بغیر امروز که خوب بود بقیش یه جور روزمرگی شده:)از وقتی هم که با رنگی قهر کردم دیگه انگیزه وبرنامه ی خاصی هم برای روزام ندارم:) دیگه یه جورایی تحمل کنین تا ببینم من برنده میشم یا رنگی:)

پ.ن2: امشب یه حرکت زدم که نمیدونم چرا همچین کاری کردم مثه اهو پشیمونم ولی شد دیگه تموم شد الان چندماهه درگیرم عقل یه چیزی میگف دلم یه چی میگف این بود که زور با دلم شد و کلکشو کنم خخخ باشد که این پشیمانی دست از سر کچل ما بردارد:)

یه چیز دیگه هم خیلی وقته میخوام بگم ولی نمیگم :/اونم اینکه دعا کنین خدا هیچ کس رو زیادی تنها نذاره چون بعدا یه کارایی میکنه که بعدا عین آهو پشیمون میشه که به خاطر تنهاییش با کسایی درو دل میکنه که نباید بکنه این بنده ی خدای پست قبل کاراش ردیف فقط مشکلی از این جنس داره دعا کنین دیگه ماه رجب خدا هوامونو بیشتر داره:))

روزگارتون رنگی رنگی:)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۲
rangi rangi

نظرات  (۳)

۲۲ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۳۰ یک دختر شیعه
یعنی اون قدری که من تو رو می شناسم خودت خودتو نمی شناسی حال کردی فقط حدسو😅😅😅دی
پاسخ:
نه عزیز جان تیرت به خطا رفت:)یه حرف دل بود که نباید زده میشد ولی زده شد و من احساس خعلی باحالی دارم الان:)) اونم همینجوری تفننی بود در راستای همون مازوخیسمی که جدیدا دچارش شدم:) حالا اینارو بیخیال نیگا این ببعیا چه نازن خعلی دوسشون دارم:)))
۲۲ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۲۲ مجتبی آستانه
خخخخخخ. خیلی عاشقانه س : )
پاسخ:
خخخ همینی که از دستمون بر میومد:دی :)
۲۶ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۳ بابا لنگ دراز
کچل هستید :))
خدا واسه تنهاییتون کافیه خب
پاسخ:
خخخخ کچل چرا؟!:دی
برای من که صد درصد :)ولی گفتم دوستم براش مشکل پیش اومده :)
الهی و ربی من لی غیرک :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">