حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۱۶
فروردين ۹۵

خدایا شکرت که امروز دوشنبه اس فردا هم سه شنبه اس :)


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۶
rangi rangi

نظرات  (۵)

۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۱۱ یک دختر شیعه
به خاطر اینکه میای مشهد میگی؟😉
پاسخ:
ارهههههه😄😍😊🏃🙌
منم باهات موافقم یعنی منظورم اینه:دارم میام پیشت جاده چه همواره هوا چقد بوی عطر تو رو داره :) 
پاسخ:
خخخخخ بیگ لایک 
زنجیر چرخو ببن جاده هموار نیس
پاسخ:
خخخ هموار بودن که همواره ولی خیلی طولانیه:/سه ساااااعت کی میره اینهمه راهو خخخ
۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۲۴ مجتبی آستانه
سه شنبه ها میاین مشهد؟؟؟؟ چقدر کلا دانشگاهین شما؟؟
پاسخ:
ارهههههههههه این ترم عاشق سه شنبه ها شدم خخخخ اممم شنبه یک شنبه دوشنبه سه شنبه دوازده ظهر تمومه کلاسام وقتی خودم انتخاب واحد کنم همینه دیگه خخخ دوشنبم پنج تا کلاسه فقط برای اینکه چهارشنبه چیزی برندارم😂😂😂😂 میدونم خیلی لوسم🙋ولی چاره ای نیس خخخ
امشب شب سه شنبه س؟ فردا شبم سه شنبه س؟ :))))) =)))))
پاسخ:
این سه سه شب اون سه سه شب هرسه سه شب سه شنبه اس😂😂😵😵

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">