حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۱۵
فروردين ۹۵

وقتی الکی علاف شده باشی و یک روز کامل توی خوابگاه که چه عرض کنم توی دانشگاه تنها باشی دست به یه کارایی میزنی که وقتی لنگ شب (دقیقا مثه الان) بهشون فک میکنی فقط میتونی بگی خخخخ! 

از صب که رسیدم هرچی سایت و بلد بودم چک کردم تمام وبلاگ هارو سر زدم کلی برای ملت کامنت گذاشتم که به جرعت میتونم بگم نصفش چرت بود خخخ

اینستا پست گذاشتم هیولا هم که این پست دومشه خخخخ!

کلی شعر خوندم تهنایی فال گرفتم :)نقاشی هم کشیدم که توی اینستا موجوده:)

دوبار گوشیمو شارژکردم الانم پنج درصد بیشتر نداره باز دارم پست میذارم😂😂😂

نصف ملت اینستا رو هم فالو کردم خخخ اگه کسی هم جامونده که فالو نشده یه ندا بده شب بعدی که بیکار بودم فالوش کنم خخخ!

خداعاقبت مارو بخیر کنه

پی نوشت:الان قشنگ معلومه بیکارم؟!😅معلومه دلم تنگ شده ولی نمیدونم چی بگم؟!

خخخخ! ودیگر هیچ:))


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۵
rangi rangi

نظرات  (۷)

۱۵ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۲۳ یک دختر شیعه
Loooool^_^😂😂😂
پاسخ:
:d *_*
۱۵ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۲۳ یک دختر شیعه
این کاغد کادویه؟
پاسخ:
نه این مثلا کلوز آپ قیافه ی منه از صب تاحالا خخخ
۱۵ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۲۷ یک دختر شیعه
چه خوچنل شدی^_^میگم فاطمه بیا ی بار از این بسته های رنگی رنگی سفارش بدیم^_^سوپرایز بشیم
پاسخ:
خخخخ اره حیف کسی نبود ازم عکس بگیره خخخخ
رنگی رنگی چیزه خاصی نداره خعلی هم گرونه:/ولی خب اگه خیلی اصرار داری میتونی برای تولدم بخری😇😅
۱۵ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۳۴ یک دختر شیعه
نه باوا20تومن بیشتر نیست 4تومنم پستشه = ))
توروخدا تعارف نکن😂
جان ما چیز دیگه ای نمی خوای بگوو؟
پاسخ:
مریم دلبندم سی تومنه😒 اممم الان فعلنی چیزی یادم نمیاد نه یادم اومد اون کتاب همه ی دختران نمیدونم چی چی لیلاعن چی بود یادم نیس اونم برام بگیر 😍
ستاره بچینی برای رنگی کادو بخری بوس بوس خخخخ!
۱۵ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۳۵ یک دختر شیعه
مگ می دونی چی داره توش؟فکر کنم چیزای ریز و میز زیاد داره^_^
پاسخ:
کاملا نه ولی اره اسکرپ بوک داره و سه چارتا مداد و خودکار و از این حرفا چندتا هم برچسب و کاغذ رنگی هم داره!البته توی هرماه محتویات بسته اش تغییر میکنه
۱۵ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۳۸ یک دختر شیعه
لیلیل نام  تمام دختران زمین است و میگی؟اونو که خودم دارمش خواستی برات میارم بخونیش:دی
نه20تومنه تواینستا بود خو
پاسخ:
هان اره همون پس ایندفعه دیدمت بیارش بی زمت😳 یکی از بچه ها گف سفارش داده سی بوده منم دقیق نمیدونم اینستای رنگی رو دیگه ندارم خونوک شد ان فالو کردم😂
۱۵ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۰۷ مجتبی آستانه
ماشاالله یه چت کامل با خانم مریم سادات اینجا کردین!!
چه کاریه از روز اول رفتین دانشگاه:|
پاسخ:
خخخخ فشار بیکاریه:دی تازه نصفش توی هانگوت بود:دی 
اخه من توی این چیزا شانس ندارم اگه نمیومدم همه میومدن کلاسم تشکیل میشد بعدشم من چون هفته ی اخر به خاطر راهیان نبودم ریسک بود نیام:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">