حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۱۰
فروردين ۹۵

خیلی سعی کردم چیزی نگم!

خیلی سعی کردم اینجا نیام تا سر قولم مونده باشم ولی نشد!

اومدم تشکر کنم

اومدم تشکرکنم از کسایی که خیلی چیزا رو یادم اوردن، یادم اوردن که رنگی ای وجود نداشته و نداره!

اینکه رنگی بودن کاملا کار بیهوده ایه!

دیشب به این نتیجه رسیدم که از رنگی بودن پشیمونم و از تمام کسایی که باعث رنگی شدنشون شدم واقعا معذرت میخوام !من فقط خودمم ودیگر هیچ!

هیچ وقت از کسی مدرک نخواستم هیچ وقت از کسی نخواستم برام قسم بخوره همین که گفتم جدی؟ گفته اره برام کافی بوده

هیچوقت از کسی نخواستم بهم دست نوشته بده هیچ وقت کسی رو شاهد حرفای دیگران نگرفتم همین که انگشت کوچیکمو اوردم بالا و گفتم قول؟ گفته قول! برام کافی بوده، اما اومدم تشکر کنم از کسایی که یادم اوردن که دوره ی رنگی بودن و ساده لوح بودن تموم شده  

ممنونم از کسایی که یادم اوردن که حتی وقتی میگه قول شرف بهت میدم دیگه برام حجت نشه دیگه هرچی گفت چشم بسته قبول نکنم 

اومدم تشکر کنم از کساییی که یادم اوردن الان دیگه برادری وجودنداره!وقتی میگه منم مثل برادرت بیشتر بترسم و عقب بکشم چون ضربه خوردن از اینا دردش بیشتر از غریبه هاست!

میدونین وقتی به کسی بدی کرده باشی و خودت بدونی که خورده شیشه داشتی، یک اتفاقی هم میافته زیاد برات مهم نیست میگی خودم کردم که لعنت برخودم باد! اما وقتی جز خوبی براشون نخواستی و دقیقا مثل برادرت بهشون اعتماد کردی برمیگردن و از شکستت خوشحال میشن ...

برمیگردن بهت پوز خند میزنن و میگن دیدی نتونستی کاری بکنی؟ دیدی...:) البته من هیچ وقت برادر نداشتم، شاید واقعا برادرا همین شکلی باشن !

ممنونم از کسایی که یادم اوردن  که رنگی خیلی خیلی خیلی بیشتر از قبل تنهاست! 

ممنونم چون یاددم دادن که همینجوری بمونم تنهای تنها من و من و من!

ولی من به خاطر قولم همه کار کردم  حتی کارایی که تاحالا انجام ندادم!

یادم نمیاد حتی به مادر خانومی و اقای پدر برای چیزی التماس کرده باشم! یادم نمیاد اقای پدر یادم داده باشن منت ادمای نامرد و بکشم ولی من به خاطر قولم تمام این کارارو کردم و غمی هم نیست!

پ.ن: الان اینقدر بهم ریخته ام که این پتانسیل و دارم هیولا که هیچ هرچی که دارم و بریزم دور امیدوارم توی این چند روز هیولا از دستم در امان باشه!

حدود ده بار نوشتم و پاک کردم که یه وقت خدایی نکرده این دمه رفتنی به کسی توهین نکرده باشم یه وقت ناخواسته دوستانی که هیولا رو دنبال می کنن برداشت بد نکنن

دوستان اگه غلط املایی داشت به خوبی خودتون ببخشید چون یکم دشواری برای چشمام پیش اومده درست نمیبینم:)



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۰
rangi rangi

نظرات  (۶)

ای بابا رنگی رنگی هم رفت 

پاسخ:
:)
۱۰ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۵۸ مجتبی آستانه
آقا من به عنوان نماینده جامعه برادرها اعتراض دارم! داداش به ای خوبی! والا خواهرها از خداشون باشه داداش داشته باشن. البته از نوع واقعیش نه لفظیش! از قدیم الایام خواهرها در مورد برادراشون نوشتن که چقدر خوبن! این ما برادرها هستیم که باید از خواهرها گله و شکایت کنیم که اینقدر ما رو اذیت کردن : (
در مورد سایر محتوای متنتون هم انشاالله همه چیز ختم به خیر بشه یعنی تهش و درساش خیر باشه : )
و البته امیدوارم رنگی و هیولا بمونن :)
پاسخ:
من نگفتم برادرا اینجورین:)گفتم من برادر نداشتم شاید واقعا اینجوری باشن ولی حق باشماست من عذر خواهم:)
۱۰ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۱۲ یک دختر شیعه
واقعا ضربه ی سنگین وفشار بدی بهمون وارد شد.
هی میخوام بگم هی نمیتونم...
ولی خوب گاهی وقتا یک وقتایی برامون درس عبرت میشه که خیلی دیره و دیگه کار از کار گذشته..
منم دیشب داشتم خفه می شدم و ی پست نوشتم.ولی باز بعدش بعدش پاکش کردم: )
دوستت دارم فاطمه : )
اوه راجو خخخخخ
پاسخ:
اره به قول یه نفر کلی درس مدیریتی داش :)مهم ترینش اینه که من مدیر خوبی نیستم🙋
منم دوست دالم😍😘
۱۰ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۰۱ بانوی ایرانی
رنگی باش

لحظه لحظه با خدا

پاسخ:
:)
نمیدونم کی اینطوری ناراحتت کرده رنگی جان ، فاطمه تو باید هنر رنگی بودن رو در کنار ساده نبودن و ساده اعتماد نکردن به دیگران " حتی به عزیزترین کسایی که داری یاد بگیری، قوی باش.
پاسخ:
رنگی بودن سخته خدایی سخته چون وقتی یه سری کارا رو میبینی و توی یک موقعیتایی قرار میگیری نمیتونی واکنشی که باید رو انجام بدی چون رنگی هستی مجبوری... :)
دوست جونم همیشه رنگی بمون خیلی وقتا خیلی درسا ب خیلیا دادی مطمئن باش حتی ب همین نا برادرا میگذره گلم
پاسخ:
😘😍هنوز خودم خیلی درسا باید یاد بگیرم به حدی نرسیدم که بخوام به کسی چیزی یادم بدم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">