حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۰۶
فروردين ۹۵

میدونی بعضی وقتا آدم بعضی چیزا رو میبینه یا میشنوه که حسابی حالش گرفته میشه!

بعضی وقتا میشه یه چیزایی رو میفهمی که حسابی تو روتوی فکر میبره

به این فکر میکنی که الا کجا وایستادی؟ !تا اینجای راه چجوری اومدی ؟!

نمیخوام نصیحت کنم یا یه پست معنوی بذارم و این حرفا قصد ناراحت کردن بقیه رو هم ندارم اما بعضی چیزا دیگه قصه و داستان نیست واقعیت زندگی بعضیا شده...

کاش بشه به آدم ها فهموند که بچه ها هیچ سهمی از درگیری اونا ندارن، بچه ها هیچ گناهی ندارن حداقل به خاطر اونا حواسمون به خیلی چیزا باشه

دروغ نگم وقتی این ویس رو شنیدم حسابی حالم گرفته شد ولی بعدش یه حس خوب همراش اومد که می ارزید به اون حال گرفتنه برای همین اومدم  این حسو باهاتون تقسیم کنم

وداع شهید مدافع حرم عباسعلی علیزاده با فرزندانش از خط مقدم عملیات در سوریه، هنگامی که در محاصره ی تکفیری ها قرار گرفت...

پ.ن :برداشت از این پست کاملا ازاده :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۶
rangi rangi

نظرات  (۷)

سلام 

عید شما هم مبارک 

:(
پاسخ:
سلام ممنونم:)عید شماهم مبارک:)
گذاشتمش طاقت ندارم ببخشید اگه گذاشتم
پاسخ:
نه خواهش میکنم مال من که نبود اینجور چیزا نشر پیدا کنه خیلی بهتره:)
التماس دعا
۰۶ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۳۱ یک دختر شیعه
وای : ((((
اشکم در اومد با این کلیپ
: ((((

پاسخ:
منم خیلی داغون شدم ولی شنیدن ایناها حجت و برای ادم تموم میکنه :)

۰۷ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۵۱ مجتبی آستانه
چه حس عجیبی داره صداش...
اینکه شهادت همین نزدیکیه و باید از عزیزانت خداحافظی کنی...
پاسخ:
دقیقا...
ولی هیچ ترسی توی صداش نیست اگر هم لرزشی داره صداش به خاطر خداحافظیه

۱۵ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۱۴ معصومه صادقی
خیلی درد ناک بود 
واقعا گریه کردم
:-(((
اه خدااا نمیدونم چی بگم
پاسخ:
:(((
.....:(
پاسخ:
:((((((
شهدا شرمنده ام
پاسخ:
شرمنده ایم که همیشه شرمنده ایم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">