حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۰۳
فروردين ۹۵

چند وقتیه بین جوجه های فامیل مد شده مامان و باباهاشونو عوض میکنن:|

مثلا دختر عمم:

میخواد بیاد دختر مادر خانومی من بشه:|

و اون یکی دختر عمم:


میخواد بره دختر اون یکی عمه جانم بشه!

منم توی این چالش شرکت کردم ولی یه مشکلی هست!

کسی مسئولیت من و قبول نمیکنه:|

من افتخار میکنم به اقای پدر با این رنگی تبریت کردنشون😂 چی تربیت کردن خدا عالمه خخخخ

پ ن:مال بد بیخ ریش صاحبش:/

پ ن: هرکار کردم عکس صاف نشد:|باگوشی پست گذاشتن همینه دیگه:/


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۳
rangi rangi

نظرات  (۴)

چه بچه ها قشنگی بخصوص دومیه شیرینه 
شما رنگی باباتون بمونید بسه 
پاسخ:
ممنون:))
اینم حرفیه:دی ولی امیدوارم نظر اقای پدر هم همین باشه خخخ
۰۴ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۴۷ یک دختر شیعه
خخخخخ=))عجقولی من،من خودم مسئولیتتو قبول می کنم😅
پاسخ:
ایکون قلب شدن چشما خخخخ پس من میام پیش تو فقط یه چیزی اجیل دارین؟!😂
:) ما پینت بچرخونیدش
پاسخ:
اوووو کی حوصله داره خخخ این وروجک باید به سقف اویزون باشه وگرنه همه جا رو بهم میریزه خخخ
۰۵ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۴۲ مجتبی آستانه
با اینکه از بچه خوشم نمیاد ولی برای مدت کوتاهی حاضرم من و فرانک اون دختر عمه ای که لباس نارنجی تنش رو به فرزندی بپذیریم!

پاسخ:
خخخ من چند وقت پیش 14روز مسولیتشو قبول کرده بودم کلا از زندگی سیر بودم خخخ از من به شما نصیحت در تصمیمتون تجدید نظر کنین خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">