حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۱۴
اسفند ۹۴

هو الشهید...

سلام مسافرروزهای عاشقی...

تبریک، طلبیده شدی!کم کم کوله بارتو ببند آماده شو که بریم...

مهمونی عاشقای بانام و بی نامی که دعوتت کردن...

دعوتشونو لبیک بگو:)

...

...

...

این متن پیامیه که دیشب برام اومد 

پیامی که گریه و خنده رو باهم برام اورد!

حال این سفرا به یهویی و بی خبر رفتنشونه ولی خب از اونجایی که سفر قبلی ای که رفتم بی خداحافظی رفتم و بعضی از دوستان ناراحت شدن اینبار اومدم بگم به دیار عشاق برای بار دوم دعوت شدم:) خوبی بدی دیدین حلال کنین:)

دوروز دیگه عازمم🙋روزگارتون رنگی رنگی:)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۴
rangi rangi

نظرات  (۵)

۱۴ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۱۵ الهام حبشی
خوب شد من ماچم رو کردم وگرنه تو که نگفتی داری میری :( سلام من رو به آقا برسون :( دلتنگیم ...
پاسخ:
جانکم کربلا نمیرم که:)) شیش گوشه ی ایران طلبم کرده:)) میرم راهیان ان شالله:))
به به راهیان نور :) التماس دعا تو شلمچه :)
پاسخ:
بلیا:))محتاجیم به دعا:))
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۳۷ مجتبی آستانه
خوش که میگذره؛ پس نمیگم خوش بگذره! میگم التماس دعا:)
پاسخ:
=) محتاجیم به دعا :)
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۴۴ الهام حبشی
فکر کردم داری میری کربلا :( به سلامت بگردی.
پاسخ:
هنوز اونقدر لایق نیستم که توی یک سال دوبار برم:))ممنون
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۱۳ میچکا بانو
سفر به سلامت ..
پاسخ:
🙋

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">