حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۲۵
بهمن ۹۴

خدایا!!!!!!

 چمران نیستم که برایت زیبا بنویسم...

همت نیستم که برایت زیبا شهید شوم ....

آوینی نیستم که برایت زیبا تصویرگری کنم...

متوسلیان نیستم که برایت زیبا جاوید شوم.

بابایی نیستم که برایت زیبا پرواز کنم.

 پرنده پر شکسته ای هستم. که نیاز به مرهم دارم.

پس پروردگارا خودت مرهم زخمهایم باش


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۵
rangi rangi

نظرات  (۶)

۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۵۰ مجتبی آستانه
الهی آمین:)
البته؛ خدایا گرچه اونهایی که ذکر کردن نیستن؛ ولی رنگی رنگی ای هستند که برای خلقت تلاش می کنند.


پاسخ:
:))) ممنونم ولی رنگی برای اصلاح خودش تلاش کنه کافیه:)بقیه پیشکشش:)

۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۳۲ الهام حبشی
رنگی رنگی کجایی خبری ازت نیست !
پاسخ:
همینجام دقیقا همینجام خخخخ
همین دورو برا زیر سایه شما تو افتاب:))
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۵۳ بسیجی گمنام
اول : سلام
دوم :بتقوا، تقوا اساس کار است .اگر تقوا نباشد اکثر عبادات به خاطر غیر خدا می شود
سوم:
... :(
چهارم:التماس دعای فرج
پنجم: عاقبتون بخیر و ختم به شهادت

۲۶ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۵۸ یک دختر شیعه
:)
پاسخ:
=)
ان شاءالله.

پاسخ:
:)))
آمین

:)
پاسخ:
=)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">