حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۱۷
بهمن ۹۴

چند وقت پیش حجة السلام شهاب مرادی توی پیج اینستاشون این عکس و گذاشته بودن وخواسته بودن هرکس هرچی به ذهنش میاد راجع به چهره وحال و هوای این بچه بنویسه:))


همون اول متوجه شدم منظورشون چیه چون اتفاقا همین چند وقت پیش این بحث روانشناسی رو خونده بودم:)ولی با اینهمه نوشتم!

نوشتم: داره فک میکنه مامانش چرا بهش اجازه نمیده بره زیر بارون بازی کنه؟!مگه بارون بده؟!اما بازم ناراحت نیس چون به جایزه ای که مامانش بهش میده برای اینکارش فک میکنه خوشحال میشه^_^ 

خلاصه ایشون دقیقا همونطور که حدس میزدم جملات و نظرات هر فرد و به ضمیر ناخود آگاهش ربط دادن :)

اما نکته جالب این جا بود که ایشون برخلاف همه توصیه کردن اگر دلتون میخواد کاری بکنید به خاطر یک سری منطق الکی انجام نمیدین حتما اون کار رو انجام بدین که اینکارم باز دلیل علمی داره:)

القصه هرچی فک کردم دیدم فانتزیای من به دیوونه بازی بیشتر شبیه تا فانتزی گشتم گشتم تا یه دونه معتدلشو پیدا کردم! 

ازبچگی همیشه دوست داشتم به خورشید نگاه کنم اما هر دفعه مادر خانومی کلی دعبام میکردن :(که کور میشی بچه:| این کارا چیه:(

امروز طلوع افتاب تو راه بودم تو دل بیابون یهو یاداین پست و این فانتزی قدیمی افتادم^_^

با خودم گفتم چشم میخوای چیکار سرت سلامت-_-

زل زدم به خورشید:))

خیلی خوب بود میشه گفت عالی بود:))اینکه بلاخره یکم از اون محافظه کاری دراومدم و یکم به حرف کودک درونم گوش دادم یک طرف اینکه فهمیدم خورشید باتصوراتم کلی فرق داره یک طرف:)

همیشه توی نقاشیام خورشیدزردِ زرد میکشیدم بایه عالمه اشعه نارنجی و قرمز دورو برش همیشه هم فک میکردم این اشعه ها واقعنی هستن اما امروز باکمال تعجب دیدم نیستن!و خورشید نارنجیه-__-

بعد از چنددقیقه دیدم خورشیدچهارتاشدo_O یکم فک کردم بعد فهمیدم چشمام داره البالو گیلاس میچینه!

القصه حس عالی ای بود:) مثه یه گردش علمی:))

نمیدونم چه رسمیه ادما هیچ وقت راضی نیستن!

وقتی بارونه میترسن خیس بشن!

وقتی افتابه پوستشون خراب میشه!

وقتی برفه سرده و سرما میخورن!

وقتی باده...

لذت بردن از زندگی رو هیچ وقت یادمون ندادن!

زندگی همین!

زندگی کن امروز :)))

روزگارتون رنگی رنگی:)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۷
rangi rangi

نظرات  (۷)

:)
پاسخ:
=)
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۱ یک دختر شیعه
لایک:)
پاسخ:
خواهرم اینجا وبلاگ هیولاس:|اینستا دوتا کوچه پایین تره:/ایستادن بی جا مانعه از کسب عسد
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۳۷ یک دختر شیعه
:/
پاسخ:
:d
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۵۸ بسیجی گمنام
اول : سلام
دوم :کسی که از گناهان جلوگیری نمی کند مرده ای است در میان زنده ها
 سوم:
:)
چهارم:التماس دعای فرج
پنجم: عاقبتون بخیر و ختم به شهادت

۱۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۴۰ مجتبی آستانه
یادش بخیر سفرهای علمی:)) ازون کارتون هایی بود که دیوونه ش بودم.
هنجارشکنی معتدل خیلی خوبه! یعنی خط قرمزهایی که دیگران برات تععین کردن و عقلت میگه که این خط، قرمز نیست به قول خودتون صورتیه با خال های بنفش:))
کودکی م پر از خط قرمزهایی بود که مادر و پدر برام تعیین کرده بودن و تقریبا هیچ کدومو نشکستم... پشیمونم که چرا بچگی نکردم...
پاسخ:
اره یادمه کارتونش و اتفاقا به یاد همون نوشتم گردش علمی :)یادمه یه ماشین زرد داشتن که شبیه همه چی میشد:)هر وخ کارشون گیر بود ازش استفاده میکردن خخخ
امم من بچگی خوبی داشتم حصرتشو نمیخورم فقط تنها حسرتم زیادی تنها بودنمه همیشه خودم بودم و خودم همین!
منم الان از وقتی رنگی شدم دارم خط قرمزامو تاحدودی میشکنم خیلی حس خوبیه خیلی درسته بعضی اوقات دیره ولی حداقلش اینه که ارزوش به دلم نمیمونه:))
سفر های علمی!معلمشون اسمش خانم فریزر بود!همش فکر میکردم اون فریزر همون یخچال خودمونه.
من کودکی م خیلی هنجار شکن بودم.به قول شماها از خط قرمز هام همیشه عبور میکردم.
البته خب در عوضش کلی هم کتک میخوردم.ولی کلا خوش گذشت.یادش به خیر.

پاسخ:
خخخخ اره یادمه:) موهاش فرفری زرد بود خخخ
نه من بچگی ارومی داشتم:)خیلی اروم:) خیلی هم گوش حرف کن بودم خخخ
کتک هم اممم نه یادم نمیاد چیزی:)مهم اینه که بهتون خوش گذشته و حسرتشو نمیخورید:)
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۲۰ الهام حبشی
همشو قبول دارم اما سرما رو نه ، چون اصلا دلم  نمی خواد سرما بخورم.
پاسخ:
خخخخ یعنی برف و بارون و دوس نداری؟! یعنی قدم زدن زیر بارون یا دویدن روی برفای دست نخورده یا ساعتا گوله تو سر و کله این و اون کوبوندن و دوس نداری؟!من تک تک روزای برفی و بارونی منتظرم مادر خانومی ازم غافل بشن بپرم بیرون خخخ:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">