حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۱۶
بهمن ۹۴

عبدگریز پای من چرا زمن جداشدی؟!

بردرغیر رفتی و دور زآشنا شدی؟!

قرارما نبود این، مرارها کنی چنین

دیده زهم گشاببین خود به کجا رها شدی

بنده ی بی وفای من، عبد گریز پای من

چراگریختی زمن چه شد کی بی وفا شدی؟!

هرچه گناه کرده ای عفو نمودم از کرم 

هرچه صدازدم تورا باز زمن جداشدی

حاصل خویش سوختی وصل مرا فروختی

اسیر نفس گشتی و هوایی هواشدی

من همه هست خویش را بهر تو خلق کرده ام

توهمه را ندیدی وغرق یم خطا شدی

خداست یار و یاورت چگونه نیست باورت

دمی به خود بیا ببین که غافل از خدا شدی 

رشته وصل ماوتو پاره نمی‌شود بیا 

خدای تو منم چرا بنده ی غیر ما شدی؟

مرا بس است آه تو گذشتم از گناه تو 

دست بده به دست من از چه گریز پا شدی؟

خداست باتو "میثما"تو نیز باش با خدا 

به سوی دوست کن سفر در به درِ کجا شدی؟ 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۶
rangi rangi

نظرات  (۳)

۱۶ بهمن ۹۴ ، ۰۷:۲۳ یک دختر شیعه
پرفکت:))
پاسخ:
(:^_^:)
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۶ بسیجی گمنام
اول : سلام
دوم : در عالم رازی هست که جز به بهای خون فاش نمی‌شود....
سوم:
احسنت
چهارم:التماس دعای فرج
پنجم: عاقبتون بخیر و ختم به شهادت

Please teach the rest of these internet hoonagils how to write and research!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">