حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۱۹
دی ۹۴



+خداروشکر یکی از شاخ ترین امتحانام تموم شد:) اولیش که خوب بود امیدوارم تا اخر همینجوری پیش بره!

+درحال حاضر تا سرحد مرگ خوابم میاد دیشب تا صب کلا احیا داشتم:/الان فعلن نظری ندارم دیگه! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۹
rangi rangi

نظرات  (۳)

۱۹ دی ۹۴ ، ۱۱:۳۵ یک دختر شیعه
خوچا به سعادتت هیلگاردو دادی تموم شد رفت:///
مزخرفههههه
😭😭😭
پاسخ:
بیبیب هوراااااا:))) عالی بود مریم۳۴تا سوال تستی خونوک خخخ حیف اینهمه خواب و بیداری که دیشب کشیدم خخخخ
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۶:۵۴ بی نام بی نشون
من به معنای واقعی کلمه شب امتحانی هستم
شب که میشه تا صبح هستیم و می خوانیم
مکن ای صبح طلوع
:)
پاسخ:
وایییی من نه معمولا در طول ترم میخونم ولی نمیدونم چرا این ترم این شکلی شد:/ هیچی نخونده بودم ازش:| تا سه و نیم صبح بیدار بودم :/ خدا نصیب گرگ بیابون نکنه:دی
خسته نباشی و خداقوت :)
همین کتابس ک عکسشو گذاشتی؟ چ کمرشکنه، 1000 صفحه ایه؟😱
پاسخ:
میسی دوس جونم:))
واییی دست رو دلم نذار که خونه۷۰۰صفحه ایه اگه اشتباه نکنم!یعنی فوفی من سر این امتحان ۵،۶کیلو کم کردم خخخخ تایم گرفتم هر سه صفحش یک ساعت دقیق طول میکشید:| ساعتو نیگا همون موقع تموم شد تازه نتونستم دور کنم باز صب بیدار شدم برا دور کردنش:/سرجلسه هم مثه همین بو چرت میزدم خخخم ولی الهی شکر بخیر گذش-_- اسون بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">