حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۰۹
دی ۹۴

"رنگی رنگی" ممکنه درظاهر یک اسم مستعار، یک کلمه که آهنگ خوبی داره و رنگارو به یاد آدم میاره، وحتی بچه بازی واحساسات دختری مثه من به نظر بیاد اما...

رنگی بودن برای من حداقل معنی متفاوتی داره و من الان حدود یکساله که دارم باهاش زندگی میکنم.

هیچوقت قصد توضیح دادن رنگی بودنمو نداشتم میخواستم از یک گوشه شروع کنم و زندگی خودمو از روزمرگی نجات بدم و به اون زندگی آرمانی ای که توی ذهنم داشتم نزدیک بشم؛ اما از یک جایی به بعد به این نتیجه رسیدم که یک رنگی به غیر از خودش باید دست بقیه رو هم بگیره وتوی جامعه وزندگی های خاکستری الان به رنگی شدن دوستا و اطرافیانش هم کمک کنه

حتی برای شاد بودن و حس مفید بودن خودش هم که شده لبخند و به یک نفر هدیه کنه هرچند کوتاه و گذرا باشه، حتی برایآرامش خودش هم که شده به حرفای یک نفر گوش بده و بزاره خالی بشه، یک رنگی باید غمخواره دوستاش بشه وبا خنده هاشون بخنده و باگریه هاشون گریه کنه

از نظر من رنگی رنگی بودن یک ماوریته! ماموریتی برای اینکه به اطرافیانت یادآوری کنی که با غصه خوردن و عبوس بودن هیچ مشکلی حل نمیشه یادشون بیاری شاد بودن وخندیدن یک نوع شجاعته، مهربونی رو یادشون بیاری، یادآوری اینکه حتی یک لبخندشون میتونه به یک نفر امید زندگی و امید جنگیدن بده...رنگی ماموریت سختی داره

من خودم بارها خسته شدم وکم اوردم  چون حس کردم وقتی خودم باشم کسی قبولم نداره اینکه خود واقعیم مورد قبول کسی نیست اینکه دنیای سایه هاست و هیچ کس خودش نیس اینکه اگه رنگی باشی بهت میگن شعار میدی بهت میگن میخوای جلب توجه کنی اینکه ...

اما تلاش یک رنگی برای عوض کردن همین افکاره برای گفتن اینکه با محبت خوارها گل میشود:))

توی پستهای قدیمی وبم  یک بار منشور رنگی رنگی هارو گذاشتم اینکه چجورین و چه قوانینی دارن از این به بعد هم هرچند وقت یکبار یکی از ویژگی هاشونو میزارم و باهم سعی میکنیم اجراش کنیم اگر باهم باشیم راحت تر میتونیم اطرافمونو رنگی کنیم=))

روزگارتون  :)   ر ن گ ی  :)    ر ن گ ی  :)

پ.ن: تمرین اول رو از همین پست شروع میکنیم :) 

+10 درصد!!! تمام کارها،صحبت ها، محبت، خلاصه همه چی و همه چی رو+10درصد رو به رنگی بودن تنظیم کنید. به همه چی فقط و فقط 10درصد رنگ بزنید و به واکنش اطرافیانتون دقت کنید:))


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۹
rangi rangi

نظرات  (۳)

:)
پاسخ:
=)
۱۰ دی ۹۴ ، ۱۴:۲۸ مجتبی آستانه
رنگی رنگی بودن سخته :((
پاسخ:
اما می ارزه و شیرینه :)بعد یه مدت یک سری چیزا براتون عادت میشه:)
ولی حق میدم بهتون توی جامعه الان واقعا سخته شاید قدیما راحت تر بوده:(
۱۰ دی ۹۴ ، ۱۵:۲۱ بی نام بی نشون
من عاشق دنیای تضادهام
البته من رنگی نمی بینم
همه چیز را سیاه و سفید می بینم
عاشق طراحی عکس های سیاه و سفیدم
از طراحی با مداد خوشم میاد
البته سیاه و سفید من حدود 300 نوع رنگ خاکستری هم داره
رنگی هم از اون اصطلاحات دخترونه است
پاسخ:
:))))
یکبار امتحان کنین دنیای رنگی دنیای قشنگیه:))
سیاه و سفیدم جز رنگا هستن ولی خب به تنهایی کاری  ازشون برنمیاد تا بقیه رنگا نباشن اوناهم نیستن:)
طراحی هم قشنگه:)) ولی من طراحی زیاد بلد نیستم بیشتر نقاشی انیمیشنی میکشم:)
من اینهمه حرف زدم که اینو نگید ولی هرجور راحتین فقط بگم رنگی یک راه و‌رسم:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">