حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۰۳
دی ۹۴
هیچ لذتی بالاتر از آن نیست 

که با کسی آشنا شوی که 

دنیا را مانند تو میبیند

درمیابی که 

دیوانه نبوده ای... :))

دوستامو دوست دارم:)) مخصوصا مریم :)) میشه گفت مثه خودمه هم منطقی هم احساسی 
خیلی وقتا از محبتش از کاراش دهنم باز مونده یعنی توقع خیلی معرفت ها رو نداشتم یعنی خیلی وقته از خیلیا توقعی ندارم مدتیه یادگرفتم هرکار میکنم به خاطر اون بالایی باشه بدون هیچ توقعی اما این یه دونه دوست طی این دوسال و اندی بهم ثابت کرد هنوز دوستی هست هنوز معرفت هست :)

صادقانه بگم خیلی وقتا فراموشش کردم یا خیلی وقتا حوصلشو نداشتم اما با این همه تنهام نذاشته:) همیشه بوده وایستاده و رک بهم گفته بی اعصاب :)) وایستاده وگفته فاطمه خیلی بد اخلاقی چرا اینجوری شدی؟ مونده تا حالم خوب بشه :))

بهش نگفتم ولی دوسش دارم^_^

وقتاییکه غم عالم رو دلم بوده وقتاییکه حرفام غمباد شده مونده و باحوصله بی حوصلگیامو تحمل کرده:)) مونده و گفته غمت نباشه خداهمیشه هست، مریم از اون دسته دوستاییکه خدارو یادم میاره این دوستا کم پیدامیشن دوستاییکه پاتوق همیشگیت باهاشون پنجره فولاد امام رضا باشه :)) 

میدونه خواهر ندارم و دوس داشتم که داشته باشم برای همین بهم میگه ابجی^_^ هووم این کلمه رو از زبون خیلیا شنیدم اما این یکی جنسش فرق داره =)

نمیدونم چرا اما یهووی دلم گفت بعد دوسال یکم اگه غرورتو کنار بزاری بد نیست یکم اگه تو هم بگی بدون اون حوصلت سرمیره توهم اگه بگی هرشب منتظر پیامش میمونی بد نیست اینکه تنهای تنهایی وفقط همین یک دوست برات مونده بد نیست گاهی خیلی زود دیر میشه

پ ن: یکی از مزیت های دوستای قدیمی اینه که راحت میتونی درکنارش احمق بازی در بیاری
عاشقتم ^_^

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۳
rangi rangi

نظرات  (۶)

۰۳ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۲ یک دختر شیعه
عی خدا عی فلک^_^
فشارم افتاد=))بوخودا*_*
شاید باورت نشه :)ولی منم به طرز عجیبی بهت وابسته شدم(: :))))))))):*
لذت داشتن یک دوست واقعی رو از وقتی حس کردم که یک دوستی مثل تو داشتم:)کاملا از ته دلم میگم


پاسخ:
خایله خب هندیش نکن دیگه خخخخ برو اب قند بخور میدونستم جنبه نداری خخخخ
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۶:۱۵ یک دختر شیعه
^_^
پاسخ:
:*
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۷:۲۱ یک دختر شیعه
کوفد:|باتچکر تو گلوم مونده بود:|دی
پاسخ:
الان که به عمقش فک میکنم حرفا پس میگیرم:/برو خونتون من عصن تو رو نمیشناسم:/نگهباااااان ایشونو ببر بیرو ن خخخ الکی مثلا وبم بادیگارد داره:|
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۹:۴۰ مجتبی آستانه
دوستیتون پاینده مثه همین مینیون ها:)
پاسخ:
ارهههههههههه ^_^ من آربیتم مریمم اون یکی که اسمش یادم نیس خخخ
چه عشقولانه :دی
دوستیتون پایدار ^_^
زیارت قبول ^_^ :)
پاسخ:
^_^
 ممنونم عزیزم:))
  قبول حق عزیزم:))
چه قدر خوشگل بود :))
دوستیتون پایدار :)
مریم خیلی خوبهههه
پاسخ:
=))تشکر
ممنونم دوس جونم انشالله:)
منم خوبم-_- (مدیونی فک کنی حسودم :دی)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">