حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۲۱
آذر ۹۴


دیدم همه جابر درودیوار حریمت               جایی ننوشته است گنهکار نباید...


اصرار...اصرار...اصرار...

التماس...التماس...التماس...

اشک...اشک...اشک...

بلاخره کار ساز شد اقا بین اینهمه یک گوشه چشمی هم...

درسته مثل همیشه جاموندم، نوشدارو پس از مرگ سهراب اما بازم...

الحمدالله رب العالمین :)

نائب الزیاره همگی هستم انشالله:)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۱
rangi rangi

نظرات  (۶)

فاطمه ...
فاطمه منم دعا ...
فاطمه صدام بزن تو بین الحرمین ...
فاطمه پیش قتلگاه صدام بزن ...
فاطمه ... آخ دلم ... 
زیارتت قبول باشه پیشاپیش :)
پاسخ:
حتما عزیزم به روی چشم:)دعاگوی همه هستم انشالله:)
قسمت شما وهمگی دوستان هم بشه انشالله:)
سلامت باشی :)قبول حق
۲۱ آذر ۹۴ ، ۲۳:۰۵ یک دختر شیعه
.....
خودت میدونی بقیشو.....
پاسخ:
....
خرج داره خخخخ اونم به دلار:دی
وااای خوش به حالت...
التماس دعاااا...

۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۷:۵۵ یک دختر شیعه
اینم برا رنگی کوشولوم^_^
http://rangirangi.com/zendegie-rangi-117/
۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۲:۲۹ رفیعه رجعتی
واییییییییییی من الان دییییییییییییدم فاطمههههههههه:(((
التماس دعا و سفرت بی خطر:)
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۸ بی نام بی نشون
خوش به حالتون
ولی فعل در عربی ال نمی گیرد
اللهم ارّزقنا درست است!
با عرش احترام
پاسخ:
تشکر حق باشماست:)) ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">