حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۰۲
آذر ۹۴

میگن هرکسی که توی زندگی ادم میاد یک رسالتی داره اومده یک چیزی رو یادت بده وبره! البته موندن یا رفتنش دیگه بستگی به خودمون داره!

داشتم میگفتم این روزا با ادمهای جدیدی اشنا شدم که خیلی از حرفاشون برام درسای زیادی داشت اما نمیزارم برن چون بهشون احتیاج دارم از همین تریبون از همشون به خاطر چیزایی که یادم دادن تشکر میکنم:) (ایکون تعظیم)

خوب با کمک یکی از دوستان قانونی رو که خیلی وقت پیش شناخته بودم اما باورش نداشتم و عملی کردم!قانونی که باعث شد حال رنگی خوب بشه:)

اهان داشت یادم میرفت:)پست قبلیم باز خوردای متفاوتی داشت که خوب به نوبه ی خودشون جالب بودن:)ممنونم از اوناییکه بهم لطف داشتن اما خب خیلیاشون قابل تایید نبودن خیلیاشونم خصوصی بودن خخخ اما باید بگم حقیقت تلخه:)

این پست رو هم گذاشتم که بگم دیشب رنگی قول داد!یک قول متفاوت که یک شاهدم داشت:) شاهدم کاملا براساس ویژگی های قانونی انتخاب شده البته باید دو شاهد داشته باشم امااین بار به خاطر معتبر بودن شاهد همین یکی کفایت میکنه:)بر اساس قوانین قول های رنگی شکسته شدنی در کار نیست پس باید عرض کنم:

رنگی رنگی برگشتهههههه:)پر انرژی ومثل سابق:))))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۲
rangi rangi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">