حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۰۳
آبان ۹۴

_ هیچکی نیس بگه خوب تو چرا زبون به دهن نمیگیری که اینهمه بلا به سرت نیاد:/ میمردی وقتی داشتن اعضای گروه انتخاب میکردن دستتو بالا نبری؟

_ این هفته خیلی حرص خوردم! از دست دوستای جدیدم خیلی یعنی خیلی ها در حد یک شب تا صبح معده درد کشیدن به خاطر بی فکریاشون:|

_ سرما خوردگی توی اینهمه مصیبت چی میگه:|

_ میتونستم راحت یک روز دیگه هم مشهد بمونم چون شب کلاس دارم اما به خاطر دوس جانمان صبح زود میرویم:| البته فدای سرش:)

_ خاک برسرم! تمام !10 روز اول محرم تموم شد فقط مهدیه دانشگاه و حرم همین!

_ استادم:|

_کاش میشد بقیه گروه کاراشونو گردن من نندازن!

_ الهی گذر گرگ بیابون به ادم نامرد نیوفته! 

_توی این گیروگرفتاری ارائه هفته بعدو چیکار کنم:| ملت دوست دارن ما هم دوست داریم!

_مادر جانمان میفرمایند هرچی به سرت میاد حقته:| چون خیلی ساده ای:/

_دلم گرفته:"(

_ بازم میخوام غر بزنم اما حس نفرت نگیز بودن بهم دست داد:| اخه یه ادم چقد میتونه غر بزنه؟ خجالت بکش:/


پ ن: منکه غر زدم سبک شدم:) شما هم اگه میخوایین غربزنین سربقیه نمیتونین اینجا بگین اگه خیلی خاص هم بود خصوصی بگین:) کمترین فایدش خالی شدن ادمه:))



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۳
rangi rangi

نظرات  (۵)

۰۳ آبان ۹۴ ، ۲۲:۰۹ مجتبی آستانه

 سرما خوردگی توی اینهمه مصیبت چی میگه:| سرماخوردگی:|

سرما...:| صدا :|

پاسخ:
خخخخ خوب میشه انشالله شما نگران نباشین خخخخ عصن همشون یه طرف این همدردی شما یه طرف خخخخخخخخخخ خدای من:دی
تاحالا اینقد مواظبش نبودم الان داره کمبوداشو تلافی میکنه خوب نمیشه خخخ
۰۳ آبان ۹۴ ، ۲۳:۳۰ یک دختر شیعه
:((((((((((
کلی حرف تو گلوم مونده
پاسخ:
نزار بمونه:)هرچی بمونه بد تر میشه چرکی تر میشه بریز بیرون:)
غر ؟ زیااااد غر دارم میام بعدن:-D
پاسخ:
:) منتظرم :)

غر زدن خیلی خوبه(:

بشرطی که تو مجازی باشه|:

وگرنه بقیه غر میزنن که چقد غر میزنی|:

مگه ن؟!

 

+وب منم بیا(:

پاسخ:
اره حالا اگه مجازی هم نباشه میتونه یه جایی باشه که کسی نباشه!مثلا کوهی دشتی بیابونی یا حتی یک دفتر که کسی نخونه بدجور ادمو سبک میکنه:)
من طی این سالا یاد گرفتم ناراحتی و درد غم و هر کس مال خودشه! هیچکس حاضر نیس کمکت کنه نصفشو همرات بیاره حتی صمیمی و نزدیک ترین افراد زندگیت پس خودت و خودتو عشقه:)ممنون که خوندی:)
Do you have a spam problem on this website; I also am a
blogger, and I was wanting to know your situation; we have developed some nice procedures and
we are looking to exchange strategies with other folks, please
shoot me an e-mail if interested.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">