حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۲۳
مهر ۹۴

از قدیم توی یک لوح نانوشته,نوشته بودن یک رنگی رنگی غم غصه هاش,دشواری هاش زیاد طول نمیکشه!

اما متاسفانه این دفعه برای من یکم طول کشید امااز اونجایی که این قانون دیرو زود داره سوخت و سوزنداره الان همه چی خوبه:))

دیگه کودک درونم هم به همه چی عادت کرده الان این توانایی رو داره که علاوه بردنیای رنگاوارنگ وپرانرژی خودش دنیای ادم بزرگا با همه ی سختی ها و خشونتش رو هم تحمل کنه! 

خودمم خوبم دیگه زیاد دشواری ندارم روابط عمومیم قوی شده, با اون خانوم بالغ:| هم میتونم ارتباط برقرار کنم:)یه زندگی مسالمت امیز دیگه...!

خلاصه گرچه برای کسی مهم نبود اما گفتم یکم از اخبار وحال و هوای خودم اینجا بگم باشد که رستگار شویم:)

پ.ن: انشالله در اسرع وقت اخرین نقاشی کودک درونم روهم میزارم ببینید تا خیالتون راحت بشه:)

پ.ن2: شماهم به جمع رنگی رنگی ها بپیوندین :)دنیای خوبی دارن:)


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۳
rangi rangi

نظرات  (۱)

نقاشی پایین پستو دوست میدارم
خداروشکر که زندگی مسالمت امیز دارید:)))
پاسخ:
:)قابلی نداره:)اره خداروشکر بلاخره به تفاهم رسیدیم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">