حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۰۵
مهر ۹۴

من به آمار زمین مشکوکــــــــــــــــــــ م


چه کسی گفته که این سطح پر از آدمهاست؟

من که می گویم نیست


گر که هست دلش از کثرت غم فرســـــــوده ست


یا که رنجور و غریــــــــــــــــب


خسته ومانده ودر مانده براه


پای در بند و اســـــــــــــــــــیر


سرنگون مانده به چــــــــــاه


خسته وچشــــــــــــم به راه


تا که یک آدم از آنجا برسد


همه آن جا هستــــــــــند


هیچکس آن جا نیست


وای از تنـــــــــــــــــــــــ ــها یی


همه آن جا هستـــــــــــــــند 

هیج کس آنجا نیســـــــت


هیچکس با او نیســـــــــت


هیچکس هیچکـــــــــــــس


من به آمار زمین مشکوکم


من به آمار زمین مشکوک


چه عجب چیزی گفت


چه شکر حرفی زد


گفت:من تنهایم


هیچکس اینجا نیست


گفت:اگر اشک به دادم نرسد می شکنم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۵
rangi rangi

نظرات  (۱)

If you are going for most excellent contents like myself, only pay
a visit this web site everyday for the reason that it offers
feature contents, thanks

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">