حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۲۵
شهریور ۹۴

هیچی نمیتونه دوستیمونو خراب کنه همین!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۵
rangi rangi

نظرات  (۷)

۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۳۱ رفیعه رجعتی
این عکسرو گذاشده بودم برا تو:دییییییی
پاسخ:
کوفده:/همه ی عکسارو گذاشدین عیچی برا من نموند:/بی عددا
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۱۲ یک دختر شیعه
ای لاو یو:)
پاسخ:
^__________^ ای لاو یو تو:*
:)

همیشه با هم باشین و شاد:))

من نیستم!

وانیا:دی
پاسخ:
:)) شوما هم باوش :) بی تو که صفایی نداره:*
جدی وامنیا اگه همراهمون نبودی ما توی دفتر چیکار میکردیم اون روز خخخخ ممنونم که بودی
امیدوارم همیشه باهم باشین وخوش وقدردان این روزگار باشین.خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
پاسخ:
:)
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۱۶ مجتبی آستانه
اون دست شمال غربی چقدر شبیه دست خانم منه! :|
پاسخ:
نه متاسفانه خانوم شما اون موقع نبودن هنوز:) اینکه دیگه دهن صافی نداره که البته هنوز نمیدونم شمال غربی کدومه خخخ 
ای بابا =))
تو هر وبی که میرم هی عکساتونو بذارین دل منو آب کنین :|||
پاسخ:
چند بار بهت گفدم بیا تو ام بیا:/ حالا یکم که دلت اب بشه دفعه ی بعد توام میای:دی ( ایکون من چقد خبیثم خخخ)
عکساتون از پهنا تو بصل النخااعم!
++ موبارکااا سبزوار ک خوبه ک دیوونه! نزدیکم هس تازه! هر هفته برمیگردی!

پاسخ:
D=  جات خالی بود واقعنی:))
عاره دیگه اخر هفته ها انشالله برمیگردم:) ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">