حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۲۲
شهریور ۹۴

خوب دیه بلاخره چه خوب چه بد چه دور چه نزدیک چه سخت چه اسون منم ترمک شدم:) 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۲
rangi rangi

نظرات  (۸)

مبارک باشه کدوم دانشگاه ؟؟

پاسخ:
عکسشو گذاشتم دیگه:) حکیم سبزواری
بح بح مبارک باشهههه
پاسخ:
ممنونم انشالله شما هم هرچی صلاحتونه پیش بیاد براتون:) ارزوی بهترینا رو دارم براتون:)
درست میگین شما الان مرد خونه اید دیگه البته فک کنم اینطور که میگید مشهدم براتون یکم دورباشه:)  حتما من دعای گوی همه بچه ها بودم هستم انشالله حاجت روا باشید:)
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۵۳ یک دختر شیعه
مبارکه دوست جووونم^_^
بح بح عجب دانشگاه باصفایی:)

پاسخ:
میسیییییییییییییییی:)‌فدات:*
عه!تو که همین بیخ گوش مایی!سبزوار تا اینجا فقد 85 تاس!
موفق باشی:)
پاسخ:
اخ جون :) زیاد راهی نیست روزا بیا ببینمت خخخخخ :) سلامت باشی توهم موفق باشی:)
چه رشته ای؟؟دوست منم اونجا قبول شده^__^
مبارکهههههههه 
پاسخ:
علوم تربیتی:) ممنوووووووووووونم
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۳۳ رفیعه رجعتی
بح بح!موبارکت باشه:)
ایشالا بهترین اتفاق ها واست بیوفده توش^__^
پاسخ:
مرسی دوس جونم:)برای توام بهترینا رو ارزو دارم:) انشالله دانشگاهت رنگی رنگی باشه خخخ
مبارکا :)
پاسخ:
بسیار تا بسیار ممنونم جنتب بهمنی:-)
۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۳۶ دختر آریایی
مبارکه دوست جونم:))))))))))))))))
به سلامتی باشه وسالای خوبی رو بگذرونی توش:)
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم:)) ممنونم ازت :) توام روزگارت رنگ رنگی باشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">