حالا حالاها بدون نام

حالا حالاها بدون نام

مینویسم
بدون ترس از قضاوت ها...
چون میخوام خودم باشم

۲۰
شهریور ۹۴

راستشو بخواین فقد کفش خودمو میشناسم:دی من همون قهوه ایه ام^_^

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۰
rangi rangi

نظرات  (۷)

۲۰ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۵۰ یک دختر شیعه
وای من چه قد به اون کتونی سفید خندیدم خخخخخخخ=)))
حس میکنم مال مشرقیه:دی
اره منم مال تورو فقط میشناسم:Dیاد بگیر دوست به من میگن خخخخخ
پاسخ:
فک کنم تو کفش داداش مشرقی رو میگی خخخخ:) تو هزار بار منو با این کفشادیدی زحمت کشیدی میشناسی:|
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۷ رفیعه رجعتی
اون کفش و شلوار خوچمله منم:دی
پاسخ:
هممون خوچملیم:دی
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۵۲ رفیعه رجعتی
نع طنین!او شلوار سفیده مال عکاس باشیمونه!
خخخخخ عکساتون تو حلقمممم! این کفشیم ک نمی بینین منم:|||
++ خعلی باحالین!
پاسخ:
سلفی به این قشنگی اونم وسط مترو جلوی مامور مترو خخخخخ 
باحالی از خودتونه :)چشمات باحال میبینه :دی
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۵۴ یک دختر شیعه
رفیعه من کتونی سفیدرو گفدم که شلوار بادی داره:دی
پاسخ:
همون داداش مشرقیه خخخخ:)
دوتا قهوره ای اینجا؟؟کدامین یکی؟؟خخخخ
پاسخ:
هوووم؟ یه دونه قهوه ایه که!!!!  همون که کنار اون شلوارو کفش سفیده اس خخخخ
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۳۹ محمد محمدیان
به ما که ربطی نداره
اما چه دنیایی دارین شما دخترهاااااااااا ( لبخند )
پاسخ:
یه دنیای رنگی رنگی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">